Gå til innhold

kynnere i uke 14??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt endel kynnere siden i går morges siden jeg våknet, er bare i svangerskapsuke 14.. Er ikke det litt tidlig for kynnere??

Hadde mye kynnere i hele forrige svangerskap, men da hadde jeg også en mye mindre stillesittende jobb, jobber nå på kontor, men er vell egentli veldi aktiv ellers da jeg har en gutt på 2 år..

Uansett.. Når jeg våknet i morges så var det akkurat som en liten ujevn ball som lå like under navelen, som akkurat fylte hånden min, kjæmpe kos å kjenne på.. Men er det ikke rart bare det at denn ligger så høyt oppe? Den skal jo så vidt ha steget opp av bekkenet..

Og siden jeg har kjent endel bobling i en og en halv uke så burde jeg kanskje kjent skikkelige spark snart i og med at den ligger så høyt??

Vet jeg har vært gjennom dette før, men utrolig hvor fort en glemmer disse små detaljene.. Noen som har noen formening om dette?:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jordmor sa at alle hadde kynnere fra uke 16.Men ikke alle merket det. Kor ofte og kor mye en merket det var helt forskjellig. Er du i uke 14 kan du være litt tidlig ute med kynnere- men det er vel mulig skulle en tro...?

Skrevet

Jeg hadde kynnere allerede så tidlig.. Og fikk beskjed om at dette ikek var noe å bekymre seg over..

Regelmessige kynnere derimot er en annen sak. Samt intensiteten på dem..

Jeg kjente bobling i magen allerede fra uke 11, og regelmessig liv siden slutten av uke 12. Men det er først de siste 3-4 ukene at babyen har blitt så sterk at boblene har gått over til kraftige spark..

Skrevet

Takk for svar:o)

Skrevet

Jeg har hatt det fra uke 12. Har fått det tidligere for hvert svangerskap. Venter nr 3.

Skrevet

Når det gjelder livmora du kjenner høyt oppe antar jeg at du akkurat hadde våknet, og at blæra var full? Jeg kjenner livmora bare når jeg er veldig tissetrengt, og da ligger den langt oppe. Presser på nedenfra blæra...

Skrevet

Det er ikke umulig..

Skrevet

Hei!

Høres ut som kynnere ja, jeg har hatt de siden uke 13, det samme med de to tidligere svangerskapene. Nå er jeg i uke 17 og har opptil flere kynnere til dagen hvor, som du beskriver, magen min blir til en 'skjev ball' :-) Men, ja, koselig!!!

Lykke til!!

Skrevet

jeg begynnte å få kynnere i uke 14, jeg fikk beskjed om at det var helt normalt med kynnere gjennom hele svangerskapet. Men det var ganske tidlig å bli "plaget" med hyppige kynnere... Jeg har vært 100% sykemeldt i 5 uker nå, pga kynnerene. Prat med legen din..

boblingen ble til spark, da jeg var 16 uker gravid.

Det at livmoren din ligger høyere oppe, kan godt være fordi du er andregangs-fødende. Det er ganske normalt å være litt større, når du har født før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...