Vetlemori Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har 21 dager igjen og har nesten ingen kynnere! Er det et dårlig tegn? Trodde det var bra å kynnere nå mot slutten, at livmoren gjør seg klar. Kan den hende jeg har kynnere, men ikke kjenner dem? Hm, lurer!
ett ønske oppfyllt Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er i uke 31, og har ikke hatt d enda, tror jeg. Vertfall ikke som jeg kan kjenne..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Er 6 dager over termin, og har heller ikke kynnere..er ikke DET et dårlig tegn, så vet ikke jeg....
heilo86 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har 41 dager igjen og har heller ikke kjent noe særlig til kynnere. Mange synes det er veldig ubehagelig, så jeg er vel kanskje bare heldig?! JM sier at gullet har det bra og at alt er normalt, så nå bare sitter vi å venter spent!
Serial mom Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ingen kynnere her heller,går inn i uke 37 idag! Stakkars naboen er sykemeldt pga vonde kynnere,og hun er kommet mye kortere enn meg,så er sånn sett bare glad til at jeg ikke har vært plaga med det. (men jeg har jo kvalmen min,jeg da!)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde en del kynnere en periode, var da i jobb m. bekkenløsning og var generelt litt stresset. Nå er jeg sykemeldt og kynnerne har forsvunnet helt.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Har 35 dager igjen, men har ikke merket kynnerene. Kjenner jo at megen blir hard noen ganger, men det er alt!
stinky og poopy Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 melder meg inn i denne klubben, jeg godt å vite at det finnes flere, jeg begynte faktisk å lure på om det var noe galt med meg!! Har kjent litt når jeg er veldig i bevegelse, f.eks. hvis jeg går tur eller jobber, men sånn ellers kjenner jeg lite eller ingenting... har forresten 35 dager igjen
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Livmora "trener" på den forestående jobben selv om man ikke har kynnere man kjenner. Har kun ti dager igjen, og jo, jeg kan kjenne noen kynnere, men det er ikke snakk på mye - og ikke noen smertefulle. Mange førstegangsfødende kjenner ingen ting, og jeg merket heller ingen ting sist. Tror bebisen kommer når den skal uansett. Ei jeg kjenner har hatt masse kynnere og maserier siden uke 34, med modning og åpning. Bebisen kom en uke på overtid....
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har 4 dager igjen og 2 svangerskap bak meg, men har aldri hatt en eneste kynner, så det trenger en ikke å ha...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Melder meg inn i denne klubben :-). Dette er mitt andre svangerskap og jeg har 40 dager igjen. Har egentlig ikke merket noen kynnere annet enn at mangen har blitt noe strammere enkelte ganger når jeg er ute å går tur i hurtig tempo! Forrige graviditet hadde jeg heller ikke kynnere.
MathildeC Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 I mitt svangerskap kjente jeg nesten ikke kynnere. Fikk litt hard mage noen ganger, men egentlig tror jeg fortsatt ikke jeg forstaar hva en kynner er.... saa man trenger nok ikke ha de slik at man merker det! Var hos jordmor, hun sa "naa har du en kynner" men jeg kjente det ennaa ikke..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 ..jeg er 7 dager over termin, og har heller ikke kynnere..er ikke det litt deprimerende?
smackazz Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 13 dager igjen til termin her, og ingen kynnere eller noe form for smerter...tror derfor det blir overtid
Petrine+Røver Skrevet 25. oktober 2007 #15 Skrevet 25. oktober 2007 Det var jo litt deilig å lese alle innleggene her... er i uke 31 og har ikke hatt noen kynnere, så vidt jeg vet ihvertfall, og trodde "alle" hadde det! Men, så ser det altså ut til å være ganske så nornalt å ikke ha det også :-) Kanskje like greit å slippe det, er det ikke ganske ubehagelig da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå