Niem og Patrick Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har alltid vert pappajente, men siste året har vi knapt sett hverandre, pga han har vert utro over en periode, og flyttet fra mamma og alt endte opp i en meget stygg skilsmisse.. Jeg har alltid sagt at jeg vil ha kontakten med han, men ønsker ingen kontakt med hans nye dame. Dette respekterer han, heldigvis. Nå har han vert i New York med henne, og i går mens jeg var hos jordmor hadde han vert her med 3 store poser han hadde handlet i NY. Oppi posene låg det: 1 par Adidas goodyear sko i str 18 1 par converse sko i str 19 2 bodyer som står New York på 1 sett med body, sokker og lue Vinterdress En stor Ole Brum bamse + Caps til sambo m&m soker til meg Hard Rock cafe t-skjorter til oss begge og en stooor pose M&M Han er sååå snill!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 vil og ha en sånn pappa.....men det virker som om han bare driter i meg...
Niem og Patrick Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Tro meg, det siste året har jeg også følt sånn.. Og jeg kjenner den vonde følelsen :/ Men i mitt tilfelle har det hjulpet og snakke med han, så har vi møtts på halvveien egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå