♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er det noen av dere som har tenkt på hvordan dere skal bære barnet når det kommer?? Jeg har bare dårlig erfaring med bæreseler, og etter å ha lest at BabyBjørn virkelig ikke anbefales til nyfødte så har jeg nå bestilt meg et elastisk bæresjal og en bæreslynge. Gleder meg til å prøve de når pjerten kommer!! Er det noen her som har erfaringer med sjal og slynger??
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg brukte bare armene mine de 2 første mnd, så brukte vi baby bjørn i korte perioder. Brukte stort sett vogn hvis vi var noen steder..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Men med to barn fra før så er det veldig kjekt å kunne bære med meg pjerten inne, tenkte jeg. Og det å kunne vaske kopper med pjerten på magen, for eksempel? Kommer kanskje litt av at begge mine har vært av typen som ikke har sovet bort livet så langt, de sov ikke så veldig mye på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå