gutt i mai. Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 har fått en henvisning fra lege til fysikalsk behandling pga bekkensmerter.ringte til en fysioterapaut og hun sa at jeg måtte betale selv om jeg hadde henvisning.er ikke det meningen med henvisning at det ikke skal koste noe?
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Trodde da all behandling i forbindelse med graviditetsplager skulle være gratis?
gutt i mai. Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 det trodde jeg også,får ringe litt rundt og høre andre steder:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Heisann. For at du skal få gratis fysioterapi ved bekkenplager må lege skrive på henvisning at du har gangvansker.
grand danois Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 hei.. jeg fekk også henvisning fra lege til fysio. men jeg må betale d sell:( d vill koste meg opp til 2500 kr...etter d får jeg frikort. men d er masse penger:/ men d hjelper.
klumpen og gullet Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk henvisning fra lege til fysio, og da fysio konstaterte at jeg hadde bekkenløsning ringte hun til lege som endret min diagnose på sykmeldingen og derfor fikk dekket fysio. Det er nok kun ved bekkenløsning med gangvansker man får dekket fysio, men ellers er det gratis å gå til lege og jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå