Gå til innhold

jente? eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje litt vanskelig å svare på men, når jeg var på ul så lå babyen på sia med rumpa opp på en måte. legen sa han ikke kunne finne noen pung, men ville ikke si at det blei en jente, noen som har opplevd det samme? -hva har dere fått? er like glad uansett om det er gutt eller jente har bare så lyst til å vite, fikk ny ul i jan, men det er sååå lenge til;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok tatt en privat UL i mellomtiden hvis du bor sånn til at du har anledning til det. Og et lite tips: Drikk litt kaffe of appelsinjuice før UL-timen, så beveger bebyen mer på seg, og det er støre sjans for å se hva det blir! Kjenner mange det trikset har funket på, inkludert meg selv :)

Skrevet

ja, tenkte kanskje på å ta sånn 3d=) så spent! så spent!

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt! Det er bare så morsomt å vite det! Ikke for at det ene er bedre enn det andre, men bare fordi det er artig og greitt å vite :-)

Jeg var på ultralyd på mandag og fikk vite at jeg venter ei lita jente. Først lå hun helt stille og sov, og jeg ble nervøs for at jeg ikke skulle få vite det. Så plutselig begynte hun å sparke og tulle rundt der inne, og da avslørte hun seg ;-)

Ta en ekstra ultralyd du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...