Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Hadde forsinket EL denne mnd..den kom veldig sent på dag 21-22 i syklus. Jeg skulle egentlig hatt IKM 19 okt. Hadde jeg ikke EL testet meg så hadde jeg dikkert vært helt helt kokko siden mnes ikke har dukket opp. Det jeg lurer på er når kan jeg forvente at mens dukker opp? Mine sykluser pleier aldri å være 28-30 dager. En gang har jeg hatt 32 dager. Er så spent..er vel håp men er forberedt på at det ikke har klaffet denne mnd. Når ville dere ha testet?
Fru Anna Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 IKM er vanligvis ca 14-15 dager etter EL, dvs at du får mensen på dag 36-37 ca.,men forhåpentligvis ikke da selvfølgelig. Det kan jo også hende at du har en kort lutealfase og at du da får mensen tidligere men hvis det vanligvis er et par uker mellom EL og IKM i syklusene dine så er det nok det nå også. Jeg ville testet på dag 38-39 jeg, men det er jo fullt mulig å teste før, men jeg tenker litt sånn at det er "bortkasta penger" i forhold til at man kan få svaret i form av mensen om man bare venter litt - men den tolmodigheten er ikke alltid til stede da...hehe.Lykke til, aldri noe gøy med sånne lange sykluser, har selv 35-36 dagers syklus og vente tida er alltid verst:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ok takker på svar! Tålmodigheten ja..ikke alltid like lett. Men skal vente til over helgen. Blir altfor dyrt i lengden og dette kan jo ta sin tid. Lykke til til deg også! Har du alltid hatt så lange sykluser? Dette er første gang det skjer med meg.
Fru Anna Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Før jeg begynte på p-ring hadde jeg sykluser på 45 dager +/- et par dager. Så gikk jeg på ringen i 2 år og etter jeg slutta på den for ca.2 år siden og syklusene stabiliserte seg så har de vært på 35 dager, så jeg håper de holder seg der og ikke blir lenger for det vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut!Da får jeg jo nesten halvperten av pp'er på et år av det som en med "vanlig" syklus har...da tror jeg jeg hadde blitt gal=) Lenge siden du slutta med piller e.l.? Siden det er første gang så er det jo håp da, å så gøy!!men hvis det ikke er så lenge siden du slutta på en eller annen form for hormonell prevansjon så har kroppen en tendens til å tulle litt med oss...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sluttet på pillen i mars, ble gravid rett etter. Men mistet..hadde en MA i uke 9. Måtte til utskrapning. Etter dette har mens endret seg. har nesten ikke mensen lenger ift tidligere, veldig lite. Har ikke hatt kontroll på når jeg har EL..første gang jeg fikk pos.El test. Testet mnd før. men kun negativ. ga kanskje opp litt tidlig. Kanskje jeg har EL seint. Men mens har jo kommet til rett tid de andre gangene. Off blir helt tullerusk av dette mens og El og blablabla!! Hehe! Vil jo bare bli graviiid!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå