Gå til innhold

Ikke fått sykepenger i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke har fått sykepengene i dag? Er det ikke i dag de skal komme da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo det er i dag, men nå er jo det mange timer igjen igjen av dagen så de kommer nok bare senere..

jeg fikk mine i går :)

vi må ikke være så utålmodige hehe

Skrevet

Blir litt stressa jeg hehe, har endel regninger som jeg vil få unna:)

Skrevet

jeg har ikke fått, som hver måned ellers måtte jeg ringe dem.. og neida det hadde skjedd en glipp igjen.. så nå får jeg ikke pengene før på mandag!! Ring og sjekk du :-))

Skrevet

Skal stikke innom en tur etterpå, må levere noen papirer uansett så får spørre da:) Hater å vente på at pengene skal komme inn. Vant til at lønna alltid er punktlig.

Skrevet

Jeg fikk mine i går!!

Skrevet

jeg har heller ikke fått, snakket nettopp med de. sendte de nå så kanskje fikk de i morgen kveld men trodde ikke før mandag...

Skrevet

jeg fikk mine på mandag:) tall lov. etter over en mnd uten.

Skrevet

Var innom nav å det lå ingen utbetaling der på meg. Hun ante ikke hvorfor, og prøvde å kontakte utbetaling, men kom ikke igjennom. Hun skulle ringe på meg når hun fikk kontakt. Sjønner ingen ting jeg var å leverte ny sykmelding den 15. så skulle jo uansett ha fått for 1.okt til 15. okt. Hater NAV! Alltid noe tull med dem.

Håper bare de ringer da. Begynner å bli utolmodig så snart ringer jeg selv. Så irriterende dette er! Masse regninger og husleie som skal betales strax.

Skrevet

Fikk mine i dag, men det var for lite. Ringte og sjekka, og joda de hadde gjort feil...........IGJEN!!!!!!!!!!! Blir såååå forbanna, her må man pinadø følge med allt! De må altså bare få ut fingern STRAKS og fikse opp!!!! Altså......;-)

Skrevet

Huff... :(

Husker jeg sleit med NAV jeg også da jeg var sykemeldt og jobba for en annen bedrift!! :(

Heldigvis har jeg nå en arbeidsgiver som forskudderer lønn til meg så jeg får lønna på den dagen den skal komme på! :)

Skrevet

jeg får sykepenger den 13-15 hver måned

Skrevet

I know.....nav kan være håpløse. Jeg har endelig fått alt på stell etter å ha flyttet. Det var nemlig veldig vaskelig for dem.

Fikk pengene i går og har brukt opp det meste på regninger i dag.

Skrevet

hehe er glad i nav i dag eg fikk vedtak om overgangsstønad på 10500:D hehe men det er stress når de roter får håpe du får de da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...