Gå til innhold

Effekt av stripping.

Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble strippa igår og det kommer litt brun utflod nå. Er det en "reaksjon" på strippingen eller et tegn på at det begynner å skje noe?

Er bare så lei og utålmodig. Babyen ble estimert til ca. 3750gr igår og jeg vil ikke at den skal bli særlig større. Storebror var "bare" 2790gr da han ble født, så jeg begynner å få litt angst for at jeg ikke skal klare å få ut babyen siden jeg ikke er så stor..... Har også fibromyalgi som gjør at jeg har blitt svakere de siste årene og ikke har de kreftene jeg hadde før. (Fikk det etter jeg fødte førstemann).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være begge deler. Hvis det er noen trøst ble min estimert til 3900 gram. Er nå 14 dager på overtid og ingen åpning... Lykke til!

Skrevet

Hva betyr det å bli strippa egentlig? Er i 34. svangerskapsuke og tydeligvis innmari uvitende:)

Skrevet

Jeg lurer også på hva det betyr.

Samboeren min trodde nok det betydde noe helt annet og ble en smule skuffet da han så hva innlegget inneholdt, hehe

Skrevet

stripping er at jordmora røsker litt i livmor tappene :)

skal hjelpe på å modne og i beste fall starte fødselen

Skrevet

Da jeg skulle ha jenta mi sist så ble jeg strippet 4 dager før termin fordi hun ble estimert til 4600gr og jeg var livredd for og føde det som jeg så for meg som en komfirmant..he he

Fødselen startet da 2 dager etter strippingen, og ut kom en jente på 4100gr..

jeg hadde da 1-2cm åpning da jeg ble strippet så kanskje dette hadde noe og si??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...