Gå til innhold

orker ikke vente mer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vet det er normalt og vanlig å gå over tida, men fytti katta så utålmodig jeg blir nå!

Er 6 dager over termin idag, og er skikkelig deppa...det skjer jo ikke noe!

Hvordan holder dere andre overtermindato ut ventingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gikk 10 dager over termin sist og skjønner deg kjempegodt..... Følte jeg var på randen av å bli psykotisk..... Men vi blir bare veldig opptatt av den datoen som er satt, og det er jo egentlig bare veldig synd.....

Må nok bare prøve å holde ut og tenke på at det faktisk er begrenset med dager igjen!!!! Og så snart den lille melder sin ankomst er jo alt bare glemt.....

Jeg har bare 7 dager igjen til termin denne gang og håper jo inderlig at det vil skje noe innen den tid....men er nok litt forberedt på at jeg også denne gang kan gå over......men jeg håper og håper og håper....

Lykke til med fødselen og tiden etterpå, da betyr ikke disse dagene noe lenger......

Skrevet

Tusen tusen takk for støtte...vet jeg sutrer til ingen nytte...men..

.-)

Skrevet

Hei!

Til tross for nicket mitt som jeg ikke får forandret (kommer ikke inn på din side) så er jeg i dag -1, altså første dag over termin.

Skjønner du er superutålmodig, for det er jeg også og jeg ligger 5 dager etter deg!!!!

Jeg driver å planlegger jula jeg da. Skriver liste over gaver og hva som skal kjøpes....

Men sukk, er jo litt depressivt å se hvor mange tusenlapper jeg må ut med i denne høytiden... hehe.

Nei, får sterilisere noen flasker til babyen imens:)

Skrevet

..har du flasker på lur allerede?

Burde jeg kjøpt meg noen, tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...