Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg drømmer så fælt om andre gutter om dagen!! Ganske så hete drømmer Har jeg fått litt små panikk om at nå skal jeg ha barn med en mann og da også forholde meg kun til han? Har jo vært sammen i mange år da. og fungerer stort sett bra!! Men er vel lov å kikke og drømme om andre for det? Vi er jo tross alt bare mennesker...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 JA!!! Vet hva du snakker om..og det værste av allt..drømmene er så "virkelige".hehe...men er uansett overkåt for tiden...nærmer meg 4 mnd,er visst vanlig da. Våkner til stadighet våt og kåt...hehe Det er godt vi fortsatt har sexlyst da,
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Oh yes... Og det er alltid om/med min X! Tror sånt er veldig vanlig :-)
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Har ikke hatt slike drømmer, dessverre...Har derimot hatt noen drømmer hvor samboern er utro....ikke fullt så morro, det.
grand danois Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 jeg har hatt drømmer der d er jeg å sambo som har oss åt:D d var litt morro å våkne til:D men jeg har også drømt at han var utro...d var grusomt!! for følelsen sitter liksom ijenn:/
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Her har både jeg og sambo vært utro i drømme..litt satt ut i starten, men nå ler jeg bare av det! Men litt rart i starten! Det må være en gravid-ting...!?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg drømte også sånn i natt.. Og det har skjedd før en gang i løpet av dette svangerskapet også. Hadde sånne drømmer en sjelden gang før også, så det er nok helt normalt tenker jeg....
mamman til karen elisabet. Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 har dessver ikke sånne drømmer,men har drømt mye om min samboers x kone for å si det så er det et stort marerrit. Men har ikke drømt om at de har hatt sex med værandre ennå å guselov for det da tror jeg ikke jeg tør å sove mer.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 skal love deg at jeg har drømt om min eks mange netter på rad... ufff... merkelig det der...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Sex...hva er det??! Et fremmedord! Er ikke i vokabulariet mitt engang om dagen! ikke vært i de 5 siste mnd! Rare greier!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Har litt sånne rare drømmer jeg også, ikke alltid like hyggelig. Våkner med dårlig samvittighet, liksom... Ikke noe kjekt! Kjekt når jeg drømmer om meg og mannen min, da, det er mye mer hyggelig:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 JA! Drømmer mange hete drømmer om eksen min, hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 Drømmer ikke om eksen elelr noen andre.. jeg drømmer om gubben.. han sier han ikke tenner på meg lenger pga magen, så det sier seg selv at det ikke blir noe her i gården.. lenge til februar!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Mamma har alltid drømt at pappa har vært utro når hun har vært gravid! Så det er nok vanlig Selv drømmer jeg ikke det, men har hatt altfor mange drømmer der alle guttene jeg møter faller pladask for meg... Hehe, merkelige greier! Drømte aldri det før, og er ikke spesielt opptatt av utseendet heller...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 Det gjør jeg også. Syns det er litt godt, jeg...haha...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 Hi hi!! Har drømmer om Mats Mikkelsen jeg, den danske skuespilleren vettu! Skikkelig mann ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå