Gå til innhold

Endelig så har jeg fått dato til ks

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det blir 21. nov hurra, og det er jo bare 27 dager til :)))

nå har jeg ringt sykehuset hver dag denne uka, og masa om når datoen blir så legen tok meg ut av bunken hehe slik at jeg fikk en dato,

så til onsdag så begynner jeg på permisjonen min :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå så jeg den!!! Så spennende!! Går å venter på min dato også! Jeg fikk beskjed om å ringe til tirsdag da ho jeg skal prate med er tilbake fra ferie!!!

Skrevet

Så spennende da =) =) =) Ååå, misunner deg som skal få se gullet ditt snart... hvorfor skal du ha ks, kan jeg spørre om det? =) Kos deg med permisjon =)

Skrevet

Lalla & Lykkeliten <3

Det ble akutt ks sist med Sander etter 9 timer vanlig fødsel :(

så det er nok grunnen til at jeg får planlagt ks denne gangen + at legen ikke vil gi meg epedural pga mitt handikap i bena!

tror ikke jeg hadde klart å føde normalt heller for å si det sånn :(

Skrevet

Monica 06♥08

hvor bor du hen da? siden du får greie på ks datoen over 2mnd før termin??

heldig du er som får greie på ks datoen så lenge før......det er forskjell på sykehusene gitt.....:(

du får gi meg beskjed på tirsdag når du får ks da??

du kan jo sende meg en PM :))

Skrevet

Ahaa, jeg skjønner. Det var ikke for å være ekkel at jeg spurte altså =) Lykke lykke til fremover. Misunner deg fremdeles =) =) =) Klemklem

Skrevet

Lalla & Lykkeliten

neida du er da ikke ekkel pga du spørr hvorfor jeg skal ha ks....er jo så mange som spørr og får ks ikke rart dere lurer på grunnen da :))

klem igjen :))

Skrevet

Hei! Jeg bor i Sandefjord og skal føde på SiV. Vet ikke om jeg får datoen da, men jeg har ringt og mast mye på dem, for jeg vil ha dato tidligere enn sist! Det gjorde så det ble litt ødelagt for meg sist. pga. overgrep jeg har opplevd som ung, og da gå å ikke vite er veldig vanskelig for meg.. Fikk jo innvilget ks for en stund siden jeg, og valgte dato 2 januar mtp. skolegang.. Men bekkenet mitt sier takk for seg snart så fikk beskjed av fysioterapeut at jeg skulle søke om å få det tidligere.. Så er i grunn det jeg jobber mot nå!

Bare de kan si at jeg får det i kalenderuke 50/51 er jeg fornøyd! trenger ikke å vite eksakt dato ennå..

Tenker også på at jeg må søke om permisjon på jobb og hos NAV...

Men vi får se! Skal sende deg en pm jeg når jeg får pratet med dem på tirsdag... Er visst ei Torunn Ølstørn Jeg skal prate med! Kjenner du til henne?? (ser du er fra Tolvsrød)!!!

Skrevet

Jeg har vist at det blir ks i uke 47 en lang stund faktisk :)

og jeg søkte om permisjon nå på mandag da var jeg innom nav trygd å leverte søknaden...får brevet fra sykehuset i morra og da sender jeg det videre til nav....

det holder å søke om permisjon 1mnd før termin eller ks :)

huffda synd å lese at du har hatt et overgrep da når du var ung :((

håper legen tar hensyn til det og at du kan få ks i uke 50/51..

nei jeg kjenner ikke Torunn men har kanskje hørt navnet Ølstørn før en gang....

hehe synes jeg ser oss ringe til SIV annen hver gang for å få en dato til ks....

håper bare det står i brevet i morra at det gjelder sterilisering også for det glemte jeg å si til dama i telefon...!

hvis ikke så må jeg ringe igjen i morra *sukk*

Skrevet

He he vi har vel snart SiV på hurtigtasten nr 1!!! He he De blir sikkert glad når de er ferdige med oss og maset vårt!!!

Absolutt ingen god opplevelse, men det har skjedd og jeg må lære å leve med overgrepene.. Håper bare de klarer å respektere det!!!

Skal du sterilisere deg altså?? ja får håpe det står i brevet da, hvs ikke får du ringe i morgen eller på mandag, så ringer jeg tirsdag!! He he

Skrevet

Ja det holder med 2 barn for meg :)

håper det står i brevet så jeg slipper å ringe i dag eller mandag hehe

Skrevet

Så kjekt at du har fått datoen! Har sett på innleggene dine at du har ventet veldig. :)

Kos deg med permisjon fra onsdag!

Skrevet

Pinnsvin fødeklar c",)

takk for det..........men dessverre så sto det ingen ting om sterilisering i brevet jeg fikk i går så jeg må nok ringe SIV på mandag å høre *sukk*

står at jeg skal møte opp 11.40 dagen før ks, og at vi må belage oss til å være der til rundt til kl 15.00!

først skal vi møte i 6 etg, så ned i 1 etg å ta blodprøve av meg også opp i 4 etg.....for å snakke med anestesilegen, så det blir nok en lang dag for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...