Gå til innhold

er dette "normalt"? (magesmerter..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkna i natt av at nedre del av livmora (tror det var den) gjorde kjeeempe vondt!!

først trodde jeg at det var blæra eller noe, siden jeg måtte tisse, og kansje hadde holdt meg lenge i søvne, men det ble ikke bedre etter en tisse-tur!

livmora kjentes kjempeøm ut, og det tok lang tid før det gikk over..det ble værre av bevegelse/anstrengelse.

er dette normalt? har ikke kjent det før,og da jeg nevnte det for samboern, ble han stressa å mente at jeg burde ringe føden, synes det var litt vell dramatisk, da, det gikk jo over, og jeg kjenner da liv!

men er det fler som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde dette selv ett par ganger i forrige uke, og en gang i går...

Jeg nevnte det for JM når jeg var der på mandag, hun mente det kun var bekken relaterte smerter, altså babyen skyver seg enda lengre ned, og da strekker livmora seg enda mer...

Det er kjempe vondt, med meg skjedde det mens jeg og sambo spsite middag, jeg sier vanligvis ikke så masse hvis jeg har vondt, men der slapp keg kniv og gaffel og skrek til på den første. han trodde jo så klart fødsel var i gang, men nei, så flaks hadde vi nok ikke.

Når har du termin?

Skrevet

ja...neste gang du kjenner det, gå og tiss...det pleier å hjelpe.

Skrevet

har hatt det mange ganger, ikke godt nei!

modningssmerter sa jm, kam også være muskelstrekk..

Skrevet

puh! godt å høre at det er flere som opplever dette!

aner ikke hva jeg skulle gjort uten bim!! ;)

har termin 10.11, og starta med modningsakupunktur for fullt nå, og drikker bøttevis med bringebærblad te, så da er det nok modning!

Skrevet

Hei, ville bare slenge meg på for å være med på å berolige deg og samtidig si jeg er veldig glad for at du tok opp dette for har det akkurat sånn og det har bekymret meg litt (selv om jeg har snakket med legen..) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...