babyborn08 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Testen i dag til morgenen, med CB digital... lyste fint ikke gravid mot meg!! Æsj...så kjedelig!! Det som er så kjedelig er at jeg har hatt litt forskjellige sykluser, første var på 28 dager og andre var på 34 dager og nå testet jeg på dag 32!! Er så dumt når jeg har så ustabile sykluser!! De 2 første ppéne har jeg vært skikkelig gira osv... trodde jeg kjente og hadde masse symtomer, men denne ppène har jeg ikke hatt noen spesielle symtomer, litt trøtt, litt rar i puppene osv.. så jeg lurer på om de symtomene jeg kjente de første gangene var bare ønskesymtomer jeg. Ja, sånn kan det jo gå når man er så spent da.. Så vi får bare vente på TR nå.. testet jo med CB digital nå og den skal jo være ganske sikker, ikke sant?? Så da er det bare å gjøre seg klar for en ny pp... Lykke til alle sammen..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hei.. Trist den testen negativ da.. Får håpe den sitter neste pp:o) Jeg skal teste 5 elr 6 November, men har en følelse på at TR er på vei nå. Venter IKM 2 elr 3 November.. Lykke til på neste pp...
Jippi! Maibaby! Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg liker ikke cb digital! Det er så brutalt når det lyser ikke gravid mot deg. Mye mer skånsomt med en sterk eller et kryss som ikke kommer.. Jeg er fem dager etter ikm, ingen tr og bare neg. tester. Nå håper jeg bare tr kommer, slik at vi kan hoppe over i 2. pp.
Hannahs-mor06 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 CB digital er sikker ja, men for å slå ut må hcg nivået ligge på 50. Vanlig CB slår ut på 25.. Så du kan være gravid, selv om CB digital viser IKKE GRAVID. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå