Gå til innhold

Maxi-cosi-bilsete til kr 990,- ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at Barnas hus har fast lavpris på maxi cosi til 990 kr.

Har sett annonnse i et eller annet blad, gravid eller bam.

Men nå når jeg skal kjøpe bilsetet finner jeg ikke igjen annonsen!

Jeg vil gjerne ha med meg annonsen slik at jeg har noe å vise til, har nemlig hørt at de kan være litt vrange på Barnas Hus.

Noen som vet hvilket blad jeg finner annonsen?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kikker litt til høyre på dataskjermen din, ser du logo og web.adr. til Barnas Hus. Der kan du laste ned hele kundeavisen, kanskje du finner det der.............

Skrevet

Vet ikke om de har setet til 990 kr som fastpris, men mulig at det er prisen hvis man også kjøper basen? Pris pr del er egentlig 1.599 kr, men på tilbud nå til 2.599 kr totalt. Det blir jo da ca 990 kr for setet og 1.599 kr for basen.

Kjøpte selv på dette tilbudet og er veldig fornøyd, gleder meg til å bruke stolen.. :o)

Skrevet

Det står til Bam. jeg ringte og fikk det til 999, måtte bare ha med den annonsen jeg refererte til. helt genialt å spare 600 kr på det!

Skrevet

Jeg tenkte også å kjøpe dette setet på barnas hus. Men er det noen som vet om man kan bruke setet uten base? Jeg trodde det, men så leste jeg dette:

Dette er baser:

# Stadig flere bilstoler for de minste leveres med baser. Først monterer du basen i bilen. Deretter festes selve stolen i basen. Når for eksempel barnet sover og du vil ta barnet sovende ut av bilen, hekter du enkelt stolen fra basen.

# Skal du ha stolen i en annen bil, må du demontere basen og flytte den over. Du kan ikke bruke bare stolen uten basen.

# Stoler med base kommer ofte svært godt ut i testene, men de er ofte dyre.

(det står her: http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=188463)

Dette er jo ikke spesielt om maxicosi, så ble litt usikker...

Skrevet

Du kan fint bruke Maxi cosi uten base, det har vi og vet flere andre som har brukt det uten base.

Skrevet

Og da er det denne nyeste modellen til maxicosi som de nå selger på barnas hus dere har? Hvilke erfaringer har dere med setet uten base? Er det veldig tungvint? Eller er base bare bortkasta penger? Vi bruker bilen forholdsvis lite, så vil ikke ha behov for å montere setet veldig ofte. Anbefaler du (og andre) base eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...