Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Da står potetgull og dip på menyen!!! Hvis jeg husker å kjøpe det da...haha Men det ser jo ut til at TR holder hva hun lover... å IKKE komme før fredag. For da får jeg jo begynt på pergo igjen denne pp. 17 dager over ikm idag og negativ test... Da løper jeg på butikken og kjøper potetgull ja Hasta la vista
♥lurelure♥ Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hmmm... Du fortjener all namenam du vil måtte ha:) Go pergo!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Har du ikke klart å klemme ut lillegutt ennå??? Du skulle jo ha lagt inn et innlegg om det neste gang jeg logget meg på jo Hehe
♥lurelure♥ Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Ungen sitter fast i fødselskanalen... Ingenting å gjøre med:( Hadde noen kynnere i morges men ble ikke noe av det.... Så kanskje jeg skal kaste meg på med trøstespising.... Da blir det paprikaskruer, ostepop, mokkabønner og julebrus:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Sjitt,skal du ha allerede Beredt...synes ikke det er lenge siden du vra her inne jeg....dæven,tiden flyr ja... Turbo: heier på deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå