Gå til innhold

Årets ammetåketabbe!!! Jeg nominerer herved

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

gårsdagens store blemme;

hadde besøk av ei venninde og hennes 4 år gammle datter. Vi skulle lage middag, og de to jentene på 4 hadde lyst på Mr.Lee, sånt beger som man bare heller vann i.

Så mens jeg sto og kokte på middagen til meg og venninda helte jeg vann i vannkokeren, styra litt med den andre middagen,før jeg tar de to koppene med Mr.Lee og heller vann i......

men der var noe som ikke stemte..........

Jeg hadde glemt å koke vannet før jeg hellte det i koppene HALLO:o):o):o)

Bare sto å rista hodet da jeg skjønna hva jeg hadde gjordt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... artig blemme , neii :P Gjorde akkurat det samma i går , bare at det var rett i koppen :P kan liksom ikke skylde på noe ammetåke heller :P

Skrevet

jeg kan stå å lete etter nøkklene til bilen som jeg har i munnen........... ha ha. Det er en evig stor rosa boble!

Skrevet

Jeg hadde vært og handlet, stresset, full fart hjem skulle bare skifte på gutten ny bleie, og klær før vi skulle videre på besøk..

Jeg hadde tatt ut alle tingene fra posene men fant ikke igjen bleiepakken jeg nettopp hadde kjøpt!! Hvor var den?

Jo den naturligste plass i verden...I fryseren..he..he..Tror du mamma'n var imponert over seg selv da?

:)

Skrevet

Hi, hi - ja det er jo "artig" å være i ammetåken;o) Jeg merker på meg selv at jeg ikke er helt med om dagene...folk må gjenta og gjenta ting for meg...som de nettopp at sagt - husker jo ikke fra et minutt til det neste. I tillegg går jeg med puppene ute så masse at jeg kan helt glemme meg, og har både åpnet døren når det ringte på (stakkars avisbud...) og faktisk gått på butikken uten å kneppe igjen og med singletten nedenfor amme-bh`en (har heldigvis ikke hatt puppen helt ute;o)).

jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått eller kjørt hjemme fra mens nøklene har dinglet i døren...men låst har jeg i det minste gjort;o)

Det har vært endel andre ting også...men med ammetåken hengene over meg er det ikke så lett å huske dem;o)

Skrevet

Hahaha, bleier i fryseren:o) Den var genial!

Skrevet

beste min er vel da jeg helte kaffen i søpla, og serverte kaffegrut i koppen til sambo

Skrevet

kjekt å høre det ikke bere er meg;o)

postmannen kom med en pakke på døra for noen mnd siden.. og eg måtte signere.. Og så spurte eg om hvilken dato der er, og så sa han det.. og eg begynte å le og sa att eg er den blondaste han noen gang har møtt.. å? sa han da..

"ja, fordi det er bursdagen min idag"

*flau*

-legger brød i kjøleskap og smør i skuffa.

-lommebok i fryseren

-gjekk på kjøpesenter i 4 tima og kom hjem så stod rettetanga på inne på badet.

-koker vann til panna blir brun

Skrevet

hahahhaha..

ja og eg helte saft til flaska til lillebror (på 12 uker)

og malt oppi mitt eget glass..

og en gang tok eg søppla til postkassa.

barnevernet next???

Skrevet

Hehe, nei ammetåka er ikke god den:) Men hvor lenge kan man skylde på den egentlig? Minsta er 8 mnd nå... tror jeg bruker ammetåka som unnskyldning til hun bynner på skola *knis*

Skrevet

Den der var ikke sååå ille da :)

Husker når tuppa var rundt 3 mnd så skulle jeg til byen å møte en veninne. Jeg sto å ordnet meg lenge (da står jeg alltid i pysjen å koser meg) så våkner babyen for å få litt pupp, så gjør jeg i stand henne og legger henne i vognen, kaster bh og topp på vask (fult av mm etter amming), finner meg ny bh og genser, henter stellevesken + min veske og rusler glad nedover mot bussen.. Halvveis oppdager jeg at jeg fortsatt går i pysjbukse :)

Skrevet

Ha ha - syns jeg ser deg:o)))) Ja, det er alltid artig med bekledning og hva en glemmer å ta på seg før en går ut dørene;o) Rødmet hele veien til bilen da jeg oppdaget at jeg hadde gått med ammetoppen åpen og hele bh`en ute da jeg hadde vært å handlet....og det værste er at jeg har gjort det samme igjen etter det....*flaut*

Skrevet

dette er ikke min ammetåke, men min bestemor:) (husker ingen, men vet det har vært mange)

når mamma ble født hadde bestemoren min allerede rukket å bli bestemor til ei jente på 10 mnd, og en dag skulle bestemor passe henne, og gi henne mat:) dette endte jo selfølgelig med at hun tok feil unge, og satt å ga mamman min på 6 uker brød!

da kom bestefar inn å spuret hva i h**** hun gjorde (han er da en spøkefull nordlæning!) hun sjønte jo ikke hva han mente, hun trodde hun hadde jenta på nesten 1år!!!

Skrevet

-Gikk ut fra barsel i bare slipperser, skoene mine sto igjen under senga

-Glemte å ta på det der "lokket" som er over dyna på vognen

-GLEMTE 6UKERS KONTROLLEN

-Surrer med alle tidspunkt og kommer for sent til avtaler

-Betalte husleien 2 ganger

-Skulle vanne planter og drikke brus, hadde en mugge med vann og en med brus. endte med at jeg helte mozell på plantene og hadde vann m/gjødsel i mitt eget glass før det gikk opp for meg...

-Glemmer å lukke bildøren (heldigvis ser sambo det)

-I går mistet jeg tobakken til sambo (hadde den i lommen)

jeg gjør sååå mye tull for tiden...

Skrevet

Limer inn et gammelt innlegg jeg:

I går var vi på vei hjem fra ferie, sambo, meg, frøkna og lillemann. Mine foreldre var på vei til hytta, og siden vi møttes halveis stoppet vi på en veikro og spiste middag.

Jeg dro med hele bilstolen til lillemann inn, siden han ikke kan sitte enda, og satte den på gulvet ved siden av mamma. Selv satte jeg meg på andre siden av bordet.

Etter noen minutter, da alle hadde satt seg ned, maten var bestillt og vi pratet og lo, kom jeg plutselig på stakkars lillemann, og sa " Stakkars Lillemann, sitter han bare der helt alene han da?", og hintet til at noen skulle plukke ham opp og la han få være med på morroa.

"Nei, lillemann ligger der" svarte mamma, og pekte på fanget mitt. Jeg satt og ammet ham...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg dro den verste, ever!

Når jeg fortsatt amma, så pumpa jeg som regel mer enn jeg la han til brystet.

Så var det opp en natt da, gubben skifta bleie, mens jeg skulle pumpe.

Trøtt og jævlig satt jeg og pumpta til den store gullmedaljen, helt til jeg kjente det RANT melk nedover låret mitt!! Og skru på flaska under er no dritt!!

Men ellers så glemmer jeg ganske mye ja!

Skrevet

Igår kveld kom jeg på at jeg hadde lyst å koke egg til storebror sån at han kunne spise det til frokost i barnehagen idag. Etter 20 min gikk jeg inn på kjøkkene og da var det selvfølgelig egget ødelagt og nesten brann på kjøkkene.

Jeg bestemte meg for å prøve igjen. La et nytt egg opp i kastrollen og gikk på badet for å pusse tennene. Gikk inn i stuen og sankket litt med mannen og da jeg skulle gå legge meg 20 min senere.....da husket jeg egget!!!!!! Da blev det ikke noe egg til gutten min idag.

Skrevet

vetsje om det var i ammetåka gitt, men jeg lette vilt etter telefonene min i alle lommer, i bilen og i poser mens jeg sto å snakket i den med en venninne.. jadda.

Skrevet

Haha:o)

Værste er at sambo også viser litt ammetåketendenser innimellom:P

Sto engang etter han hadde spist og fortvilt prøvde å få den skittne tallerkenen nedi bestikkskuffa hahaha

Skrevet

Skulle betale bensin etter jeg hadde fyldt på bensinstajonen. Betjeningen kunne ikke finne noe å betale, og jeg sjønte INGENTING hadde jo seriøst akkurat stått å tanka opp bilen.

Etter litt forfjamsing både fra min og betjeningen sin side kom jeg på, jeg hadde jo betalt med kort før jeg tanka... *litt flau da*

Skrevet

Det der har jeg og gjort! Var hjemme i stua da, hadde besøk av foreldrene mine. Begynte å lure på hvor babyen var egentlig, tror jeg trodde han var ute og sov. Oppdaga plutslig at jeg satt og amma... Helt utrolig at det går an egentlig.

Men bra det ikke bare er meg!!

Ellers har jeg gjort MYE mer i ammetåka også, som å glemme nøkler i dører, glemme avtaler, gjentar meg selv fordi jeg glemmer at jeg allerede har sagt det, glemt boller i ovnen osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...