2prinsesserogbim Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 skjønner ingenting me den tempinga eg... i går var den 37.00 og i dag 35.98.... hæ??? koffor??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 da har du nok ikke hatt EL. Grunnen til at den plutselig ble så høy eller plutselig så lav er at en av de mest sannsynlig er feil. Jeg tipper tempen i går var feil. Tempen kan bli påvirket av forskjellige ting
2prinsesserogbim Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 oki... ja mulig det... i dag var den 36,27.... årh.... håper det ordner seg snart... er drit lei... jeg blir til og med drit glad viss jeg får mensen for da har jeg vertfall noe å gå etter.. men jeg har da såååååååååååå klaaaaaaaaaart mest lyst på en POSITIV TEST....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ville ringt gyn jeg. Er jo irriterende å ikke vite
2prinsesserogbim Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 jeg var å snakket me gyn om den timen jeg skulle ha for det andre problemet mitt, og da var det visst så fullt framover, men hun skulle sende meg time snart... så jeg får vel bare vente på den.... jeg har menssmerter igjen, og føler faktisk at det er noe så fåregår, så jeg venter litt an å ser om det blir el, mensen eller eller.. håper håper.. hehe.... jeg tenker at viss det ikke er skjedd noe innen i slutten av neste uke så ringer jeg legen samme hva,... jeg hater å gå til lege, derfor jeg drøyer det sånn.. haha... burde vel ikke men...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Det kan være at det ender med en syklus uten EL også. Får håpe syklusene dine stabiliserer seg snart, så slipper du å ha så lange sykluser som dette
2prinsesserogbim Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 uff ja... jar aldri vert borti noe sånn før altså... merker jeg ikke noe innen midten av neste uke så ringer jeg legen... for lenger enn det orker jeg ikke å vente.... jeg har vertfall menssmerter nå så da er det bare å håpe.. jeg har alltid hatt alltid hatt ca 28 dagers syklus så det må vel ordne seg igjen
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 da får vi håpe at du får mensen nå, så du får begynnt på ny syklus. kan jo være at denne cyssten har tullet det det litt til
2prinsesserogbim Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 jeg har fått time til gyn 9.11 så viss det ikke har skjedd noe fra eller til innen da, så kommer jeg til å spørre om de kan undersøke det da siden jeg er der... det kan ikke vere så vanskelig å sjekke det litt for meg.. iallfall se på eggstokkene mine..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Det tror ikke jeg heller. Det er berre å ta innvendig UL. Det er ikke så lenge til da heldigvis Jeg hadde en kjempe stigning i tempen min i dag, hvis den fortsetter sånn så ser det egentlig lovende ut for meg. Men jeg vet jo at jeg ikke kan klare det selv, så jeg vet også at denne stigningen ikke betyr så mye
2prinsesserogbim Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2007 Lov å håpe da... jeg begynner å få litt symptomer men om det er mens eller noe annet vet jeg ikke,... håpe håpe da, det gjør jeg jo hver dag likevel...jeg er sååååååååå uforklarlig trøtt... hvert sånn hele helgen, og det fortsetter.. men jeg har ikke sovet så godt på natten... har vert sååååååååå varmt og jeg har måttet så masse tisse på nettene også.. jeg har vert kvalm (men det har noen andre rundt meg hvert også), jeg har menssmerter også.. så da får vi vel se...litt ømme pupper.. det har jeg i det siste hatt mellom el og mens også... årh jeg håper det ordner seg snart.. har du testet eller venter du å ser?????
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 oppdatering fra meg kan du se i ett eget innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå