Gå til innhold

Uke 42..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde 40 var enden på svangerskapep?

Hvor langt går skalaen?????

Skrevet

42 her og ja.. Termin var lørdag 20.okt..

Skrevet

..samme her...

Vi får bare holde ut ventingen, jenter!

:-)

Skrevet

jeg er med i uke 42 gjengen! Fremdeles ingen 20. oktoberbarn som har kommet? Hva er det som skjer?

Skrevet

merkelig..det var ikke bra å ha termin denne dagen, ser det ut til....

Kjenner dere tegn på at ting er på gang?

Ikke jeg....

Skrevet

Jepp! Blir satt i gang i morgem tidlig 07:15. Hjelp!!!

Lykke til dere!

Skrevet

Jeg har hatt litt murring i natt, men det gav seg igjen... :( Tar tid dette. Vet det kan gå 14 dager etter termin men FOR noen laaaaange dager da!!

Skrevet

Du anonym som blir satt i gang i morgen, hadde du også termin 20,okt? Hvorfor blir du satt i gang allerede nå?

Skrevet

Det lurer jeg også på... Jeg skal få en vurderingstime neste uke hvis det ikke skjer noe til da.

Skrevet

uke 42 her også...Hadde termin 17oktober:(

Rimelig lei av ventingen og maset til folk om "har det skjedd no??" liksom....

Skal på overtidskontroll på tirsdag om det ikke har skjedd noe til da....

Vi MÅ bare holde ut jenter;);)

Snart har vi bebisene i henda våre :0):0):0):):):)

Lykke til da:)

Skrevet

Jeg melder meg også inn her, hadde termin søn 21. okt.. KOM UT!! Har ingen tro på at dette kan skje av seg selv, selv om jeg leser gang på gang at andre føder helt av seg selv.:)

Skrevet

Du som blir satt igang i morgen, kan jeg spørre når du hadde termin?

Jeg hadde termin 20.okt (den uheldige datoen, vet dere...), og skal først på overtidsvurdering 1.nov.

Dere andre, skal dere også settes iganng???

Skrevet

du skal på overtidsvurdering samme dag som meg du da frida-73! Håper vi blir satt i gang hvis ikke bebisene er kommet til da!

Skrevet

jepp...vi får håpe! Gi lyd om du kjenner noe da....før det altså!

Skrevet

Nærmer meg uke 43 faktisk!!!! Hadde termin 15.oktober og har fådd time på sykehuset på mandag. Huff det er laaaange dager nå, men er jo en trøst at babyen snart kommer da:-))) Gleder meg sånn til det hele er overstått.

Skrevet

Skjønner deg SÅ godt..lykke til!

Er ikke mye vi kan gjøre, og sett i perspektiv er det jo "bare" dager..men..for noen laaaaange dager!

Skrevet

Nei, jeg hadde termin 18. Jeg er bare 156 og fikk barn på over 4 kg sist, hodeomkrets på 39cm. Ønsker ikke at barnet skal bli særlig større enn sist. Har hatt fin dialog med sykehuset om dette, kunne velge om jeg ville settes i gang på selve termindatoen, men ville vente litt.... Håper bare at fødselen greit!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...