Felix&Lurifax Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Blir ikke noe bryllup, da vi begge ikke synes noe særlig om det, men en tur til fogden i all enkelhet. Driver å prøver å finne en passende dato nå, hjelp, dette er er jo litt skummelt! Noen som har forslag til en bra dato? hehe:) ps. har vært sammen i 10 år nå....
Fraggelhysa! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer! Er ikke skummelt i det hele tatt, har selv vært gift noen mnd nå. Bare kjempedeilig!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hva er skummelt med det da? Mye skumlere å få unge:) Lykke til. Hilsen en som selv giftet seg på tinghus i enkelhet og hemmelighet.
Felix&Lurifax Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Sant nok, skummlere med unge, og det går jo helt strålende! Blir gjort litt i hemmelighet her også, andre får vite det når de ser ringen Typen vil ikke ha ring, men det betyr bare en enda finere ring til meg! Det skummle er at da er vi sammen for godt, det er vi jo uansett, men det blir så seriøst på en måte....
meg & to små vampyrer Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 He he. Ja, da er virkelig løpet kjørt;)
olla Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Vil han ikke gå med ring??? Hmm....da hadde min mann fått høre det i hvert fall!!
Felix&Lurifax Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Han har litt tjukke pølse fingre og føler seg ikke vel med ring.....så jeg synes det er greit:)
Stratos med 3 barn Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer! Men har dere allerede barn sammen er det da ikke noe som er skumlere enn det! Da blir du aldri "kvitt" den andre, ikke noe binder man mer sammen.... Forstår ikke helt den tankegangen der jeg Å gifte seg er jo bare et papir man når som helst kan "rive i stykker". Lykke til med valg av tid!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 gratulerer!!! er vel ikke skummelt!! gleder meg til at det KANSJE blir min tur en dag, 7 år uten noen ring....
fleXibel Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke skummelt i det hele tatt.......når en først er ferdig Vi giftet oss også hos byfogden.. jeg var så nervøs at jeg nesten gjorde på meg og under sermonien så sa jeg om og om igjen i hodet mitt..."uæææææ...jeg gifter meg" he he..selv om det var dette jeg ville mer enn noe annet Vet ikke ang dato...hmm.. vi tok det på en fredag og da måtte datoen bli som den ble.. men.... hvis dere står fritt i å velge en dag så prøv å ta en dag med en dato som har en betydning kanskje??.. Uansett.. lykke til.. dette går så bra så
Felix&Lurifax Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, gleder meg jo også! Blir koselig å bli en "ordentlig" familie, med samme etternavn, kanskje...... Det må jeg også finne ut av, hva jeg vil hete... Tror IKKE typen vil skifte etternavn. Sønnen vår har begges etternavn. Neida, dette blir kos:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer kjempe masse, og lykke til =) Kommer nok til å bli en knall dag =)
grå :) Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 gratulerer . ikke noe å grue seg til. det blir jo ikke akkurat noen forskjell i hverdagen
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer! Vi gjorde det i all hemmelighet, ringte foreldrene våre etterpå. Ble en kjempfin dag. Anbefales:-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå