Gurine Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Dette er litt utenom temaet graviditet eller barn men..Jeg har i alle år vært plaget med veldig mye hårvekst. Og dette er jo litt plagsomt, spesielt det som er i ansiktet. Hadde komplekser for dette da jeg var ung, og ble også ertet litt for det. Men hårfjerning koster jo penger, og barbering er ikke aktuelt.. Heldigvis aksepterer samboeren min som jeg er, og sier det ikke er noe problem for han. Men nå er noen av hårene ganske lange, snakk om bart og skjegg der noen av hårene er rundt 1cm lange, og av og til er de litt strie og står utover. De er lyse, så det ser ikke så ille ut som det høres ut som altså men.. Nå har jeg blitt over 30, og syns kanskje det kunne vært på tide å gjøre noe med dette problemet mitt, så kanskje selvfølelsen blir litt bedre. Dessuten kan det jo tenkes at mine små syns hårveksten til mamma er litt flaut når de blir eldre. Noen som vet hvilke metode som er best for å få et varig resultat? Noen som vet om dette er noe man kan få dekket, når problemet er såpass stort som hos meg?
Amanda- Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 jeg har ikke dette problemet selv, men har en venninne som er ganske mørk, hun har mye mørke hår på skinnene, og halsen... hun tok kontakt med elipseklinikken... det er ikke alle typer hår som kan fjernes... vet ikke om hun fikk det dekket da... http://ellipseklinikken.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå