Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Sidestiller foreldre som røyker,med de som mishandler ungene sine?? Som om datteren min tar sånn skade av at jeg og pappaen går ut på trappa og tar en sigg nå og da! Ja,anonym nå,tør søren ikke si på Skravle at jeg røyker,folk er jo helt krakilske over sånt..
Libido- Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde du ment det ikke hadde noen ting å si, hadde du vel ikke vært anonym.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Joda. Er en av de som har fått nok pes her inne,så orker ikke mer av den sorten,selv om jeg ikke ser på det som ille er det nok av andre som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Fordømmer deg ikke, men det sitter ganske mye giftstoffer igjen i klærne etter at man har vært ute og røkt også. Bare til opplysninge, men dette vet du sikkert.
Diva Muffin Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Det begynner å nærme seg hysteri, synes jeg. Og jeg skal ikke kaste noen steiner. Jeg er ikke perfekt, og har aldri vært det. Derfor føler jeg ikke at jeg kan kritisere noen som velger å røyke, det er alltids noe folk kan ta meg på. I går spiste jeg ikke middagen min, og kjøpte heller snop, f.eks Men når det gjelder henne, så kan det jo hende hun oppfatter seg selv som helt lytefri. Og da må hun gjerne kaste alle steiner hun vil. I såfall burde du bare le av det!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har ikke fulgt med i hva solstråle-ettellerannet har skrevet, så jeg bør kanskje ikke blande meg, men hvis ingen skulle få lov til å påpeke ting som helt sikert er skadelig/farlig/dumt med mindre man er perfekt selv. da ville jo alle sitte på hver sin tue og holde kjeft!
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 å likestille de som røyker med de som gjør barna fysisk vondt er jo helt bak mål,dummeste jeg har hørt!!!
Diva Muffin Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Å påpeke at røyking er farlig eller dumt er noe alle vet, og dessuten ganske langt unna å kalle det barnemishandling.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 enig med deg i det, men å si at man ikke bør åpne munnen med mindre man er lytefri selv er vel også ganske teit? Du kan være totalt uenig i det hun sier, men hun skal ha rett til å si det!
Cat.68 Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis hun mener det er hun da i sin selvklare rett å si det. Du får heller trøste deg med at de fleste ikke gjør det.
solstråle69 Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Hi, hi, hi! Du måtte inn her for å si det, ja! :-) For å svare på spørsmålet ditt, så har jeg ikke vondt noen steder, selv om jeg nå har kjent skikkelig etter. :-))
solstråle69 Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Bare lurte på en ting; siden du måtte lage en egen tråd om dette her inne - plager det deg kanskje bittelittegranne at du overfører den forferdelige røykestanken til barna dine? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå