Lillegull78 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 ..... er begynt å bli så sutrete!! Går over med en gang jeg tar han opp da. Han var ikke sånn før...Noen som vet råd? Kansje han begynner å bli bortskjemt..He-he..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Tja, det kan jo være så mangt. Tenner, mer sulten, lei av lekene sine, føler seg forlatt i vogna/på gulvet, osv. Ikke hør på gamle kjerringer som forteller deg at du har skjemt han bort, for det går nesten ikke an.
Lillegull78 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Nei,er så mange som maser om det med å skjemme bort baby`n. Får håpe det bare er en periode som går over
MathildeC Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei lillegull! Hadde tenkt aa skrive dette innlegget selv! Min 3 mnd gamle jente er blitt mye mer sutrete, foer kunne hun leke litt under babygymmen, eller sitte i vippestol naar jeg spiste frokost f.eks. Naa er det vanskelig aa faa gjort noe som helst.. Tror hun trenger mer lek og morro, men vanskelig aa komme paa andre ting enn det vi gjoer.. Samtidig trives hun ikke alltid med aa gaa ut paa ting, da kan hun graate og trenge mye trygghet. Saa kafe er f.eks ikke saerlig goey for noen av oss akkurat naa.. Satser paa at alt er fint med henne men at hun bare trenger "mer" for tiden!
Lillegull78 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ja,er nok kansje det at de begynner å kreve mer for å bli fornøyde..men det er jo ikke så mye dem/ vi får gjort enda. Kan jo verken sitte el gå..he-he.. Går jo ikke ann å underholde dem HELE tiden heller...: ) Får se om jeg kommer på noe lurt...Men er jo allright å vite at man er flere
***Juanita*** Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Lillegull! Det var morsomt å finne innlegget ditt! Jeg tror nemlig jeg opplever det samme som deg med min sønn. Han skriker mer og virker mer temperamentsfull enn før. (Han spiser også mye mye mer enn før og har begynt å gulpe masse.) Det virker som han trenger mer stimuli, så det får han. Men da tror jeg også det er viktig å være observant - det kan fort bli litt mye og da gjelder det å hjelpe han med å sovne. Det er nesten litt ekkelt når ungen plutselig forandrer seg. Men de vokser jo og utvikler seg hele tiden!
teila Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Bo er også blitt mye mer sutrete, dvs før var han jo ikke sutrete i det hele! Han sutrer særlig mye før han sovner, hver gang nå. Ingenting bare sovne stille og rolig på fanget lenger nei...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Så fint å lese at flere har de samme erfaringene.. Dethar nemlig jeg også med min 3 mnd gamle jente. Nå sitter hun på fanget mitt og er noenlunde fornøyd, men så fort jeg legger henne fra meg begynner hun å sutre.. Enda hun akkurat har spist, fått ny bleie og det der.. :0) Tror kanskje kanskje det kan være tenner på gang, men vet egentlig ikke..
Yoggy ; ) Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Så har vi fått det hær i huset oxo. Gutten min rundar tre månaders dagen neste uke og han har oxo førandret sig till att bli mera suttrete och kvekker før minsta lyd.Tidigare idag når gubben kom hem fra jobb å skulle kosa med han, såg bebin først med stoooora øgon på han så hyyyyylskrek han..det var typ 8tim sedan han såg pappan sist å virka som om han inte kjente igen han...nu går det bra da..De er rare de små liven...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Er det noe som heter 3-mndtrass, kanskje?? Hehe... Her er lillegutt 3mnd om 1 uke og han sutrer mer nå altså... Kan ligge å prate med uroen sin og så begynner han å sutre. Blir strålende blid når jeg kommer og prater litt med ham en liten stund. Trenger også litt mer hjelp til å sovne på dagtid. Noen ganger ser det ut som han holder på å sovne, men så spretter øynene opp igjen bare på trass virker det som;) Han skal iallfall ikke sovne! Hehe... Håper ikke denne perioden varer så lenge; er jo så koselig når han ligger og pludrer med seg selv eller meg og smiler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå