Gå til innhold

hvor er mensen min???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp!!! glemmer alltid å skrive opp, men vet at jeg er i overkant av en uke for sen nå. Har litt uregelmessig mens, men snakker da om et par dager. Nå er det altså ca 1,5 uke...

Vi praktiserer i grunn avhold hehe orker ikke med to tette på 2 og 1 år. Siden siste kom er det kanskje snakk om 3 ganger, og brukt kondom. Står på venteliste for å få satt inn spiral, men tar tid...

Men ihvertfall så har vi hatt sex en gang forrige mnd der han "var innom 1 sek" (sorry) før vi tok oss i det og fikk på kondom... Men hallo, det kan vel ikke ha gjort noe?! altså vet at det i teorien kan, men likevel da; så uflaks kan man vel ikke ha??????????????????????

Mensen lar vente på seg men jeg begynte også på reductil for to uker siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så ikke at det var den store ufrivillig gravid-dagen... håper noen gidder svare likevel

Skrevet

Jeg etterlyser min mens også. Har en liten snupp på 4,5 mnd og har hatt mensen 2 ganger allerede. Skulle hatt den på fredag som var men den har ikke vist seg. Vi har kun brukt kondom. Og den har ikke sprukket! Men han vært litt inni og kost uten også helt i begynnelsen, men man kan vel ikke vli gravid av det?? Noen andre?

Skrevet

man KAN jo bli gravid av det, men det skal vel litt til... ihvertfall med oss; det er virkelig snakk om et sek eller to... En gang og rett ut igjen (sorry men haha)

Tror kanskje vi får kjøpe test??????????????????????

Skrevet

meg også går på pillen og mensen skulle kommet for ei uke siden,har vært mye kluss med den,men det har vært slik at jeg blør 2 ganger i løpet av en syklus,mens nå kommer den ikke,blødde litt midt i brettet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...