ludda Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er gravid.Kjempe glad.Følte ikke på meg i det hele tatt at det hadde klaffet.Alt tilsa at tanta var på vei.Pleier ha skikkelig pms men denne mnd kjente jeg ingenting mellom el og ikm.En uke etter el sank tempen min til 36,08 og da trodde jeg at løpet var kjørt og instillte meg på ny pp.Meeen så steg tempen til 37,3 frem mot ikm.Nå ligger jeg fast på 37,2.Er 4+2 i dag.Jeg hadde el på dag 15.Var hos gyn på dag 16 å han kunne se at egget hadde sluppet fra venstre side.Det jeg også stusset på denne pp var at jeg kjente kun stikk av og til fra høyre side.Syntes det var rart siden eggeløsningen var på venstre side. Nå håper jeg spiren min klorer seg fast.Er så LYKKELIG.Takk for all støtte jeg har fått her inne,Sender masse babystøv xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 åh så utrolig heldig du er:) er på min første kur nå. men har fått ettersendt resept på dobbelt kur da jeg ikke ser til å ha fått eggløsning denne månden. så så snart jeg får men er d pån igjenn. gratulere sååå mye:)
kattungen Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer til deg! Kos deg med magen og lykke til i svangerskapet. Grabber til meg bebystøv:D
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer så masse med spiren din:o) Kos deg masse fremover.. Rapper til meg masse babystøv jeg;o)
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Din heldiggris Masse lykke til og gratulerer så mye
ludda Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 Tusen takk alle sammen.Jeg håper dere kommer etter snart.Stor klem til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå