Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 er det mulig å få spørre deg om noe og få ÆRLIGE SVAR uten innblanding fra saueflokken din/de andre nickene dine?
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 endelig ett innelgg jeg kan svare på. blir du alltid like perpleks hver gang en mann viser seg? opphengt i det motsatte kjønn?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 GI OPP!!! han kommer aldri til å svare for seg uansett! han er for flau til å innrømme at han har stjælt nickene til modde og at han har andre brukere han hyller seg selv med! alle vet jo at når han blir spurt om noe og virkelig blir satt på prøve så finter han ut med en og annen standard kommentar for å unngå å innrømme noe! tviler på at jm siri anklager brukere for ting uten skikkelig bevis så sannheten vet jo de fleste!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 sorry men du kan ikke svare:du er jo med i saueflokken:)
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 har ikke svart på sp.målene dine i innlegget ditt snuppe-hue. men jeg spurte deg om ett sp.mål. ble sannheten for tøff?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 jeg kan iallfall svare for meg,,,jeg er jo ikke yppert:) nei det blir jeg kun når man ser noen så sære menn som liker å sitte på dib å slenge med truten! sikkert mange som synes sånne menn er sjarmerende!NOT
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 slenger han mer med truten enn andre? eller er det rett og slett bare det at han er mann som gjør deg slik? på hvilke måte er han sær? tar du alt her inne for god fisk? ta deg ett kurs i ironi så ser du kanskje humoren du også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 ironi er en fin bil men uansett så fins det grenser! og jeg synes det er vel sen alder å komme i fjortis nivå på... synes du ikke det er rart at han aldri kan svare for de tingene han gjør/har gjort?
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 har aldri opplevd at han ikke har svart meg på de sp.målene jeg har spurt han om. eller jo, en gang, men det har jeg forståelse for. har du sp.mål av privat karakter kan det jo hende at p.m er en fin ting? ikke alle som liker å legge ut om privatlivet sitt på internettside vet du. jeg anser ikke innleggene hans som fjortis-preik, den fjøla er det anonyme som tar seg av.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 kan du se at han har svart på denne tråden kanskje? han har til dags dato aldri svart på hvorfor han stjal modde sitt nick oh hva de andre brukerene han har heter...er dette privat så er alt privat her inne...men dette tør han ikke svare på for han har driti seg ut og han tror folk glemmer..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 hehe... bare send meg en PM, så får du sikkert de svarene du ønsker tjukka:-) Hannah... slutt med disse grunnløse beskyldningene du lirker fra deg daglig:-) Hadde jeg stjålet nicket ditt så hadde jeg vært ute for lenge siden vennen:-) Internetcafe er en fin ting... der kan alle som vil opprette sin egen profil via MSN.. tanken har streifet meg, men jeg ville nok levd litt lengre som deg og hatt det mye morsommerer hvis jeg giddet å spille deg her inne:-)
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 eier du ikke folkeskikk? folk svarer om de har lyst. jeg skjønner ikke hele sensasjonen bak det å ha flere brukernavn, han er ikke den eneste? er det noen av de andre brukerne med flere nick som blir stilt til veggs på denne måten? gå litt i tenkeboksen, syns du virkelig at han har noe han skal svare for? jeg skjønner fortsatt ikke oppsattheten de fleste anonyme viser overfor han.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 problemet er vel heller at han svarer når han kan forsvare seg men når han blir stilt til veggs så nekter han å svare! jeg synes at man ikke burde ha mer enn 1 bruker her inne pr.pers! grunnen til at jeg kjefter på han for det er at jeg er sikker på at han sitter og bruker alle sammen til å lovprise yppert profilen sin! men dette er jo alle oppmerksom på nå.. det med stjeling av modde nick svarer han heller ikke på... jeg synes brukerne her inne har rett til å vite hvem som gjør noe gale og at desom gjør noe gale blir straffet med banning eller kicking permanent! anonym eller yppert straffen gjelder seff alle!
ragna Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 hadde du ikke gått lei om noen stilte deg til veggs hver gang brukernavnet ditt kom opp? for det er jo det som skjer. hva forventer du? at han skal jatte med og være enig hver gang noen skriver dritt om han? hva du syns og ikke syns tas ikke med i betraktning da ståa er slik at man kan ha hvor mange brukernavn man vil. det hjelper ingenting om du ikke syns noe om det. men igjen, stiller du andre med mange brukernavn til veggs på denne måten? lovprise han? kaller du forsvaring for lovprisning? da har du misforstått. "jeg synes brukerne her inne har rett til å vite hvem som gjør noe gale og at desom gjør noe gale blir straffet med banning eller kicking permanent! " gjelder dette fantastiske ressonementet ditt også de anonyme da? du ser selv hvor naivt og gæli den setningen din er? du er på internett kjære, og det bør du bare innse. men slik jeg ser det, du er anonym, du har ett brukernavn som du ikke vil tilgrise. gjør det deg bedre enn andre med flere nick som du slår så hardt ned på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå