*teresa* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 har en gutt på snart 7 uker som har sin storhets tid på kveldene fra rund 7 til 11. da er han lys våken, smiler og prater som bare det.....får derfor ikke helt til å gå å legge han på rommet for å prøve å få han til å sovne der, men vil jo gjerne ha han i en fin kveldsrutine så snart som mulig. Sånn som det er nå så må jeg legge meg sammen med han når jeg tar kveld å passe det inn med ammingen slik at han pupper seg i svn og samsover, men det begynner å slite litt nå...sover ikke godt!! Noen som har hatt det på samme vis og klart å endre tidlig på det?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Er ikke 7 uker litt tidlig for faste leggetider da? her var minia oppe med meg til jeg la meg i 01 tiden, frem til hun var 3,5mnd ihvertfall. så kom det naturlig at hun ville i seng før..
Mamman til M&E Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Min laget egne rutiner og jeg synes også 7 uker er tidlig for å lage rutiner. Gutten min la seg i 20 tiden fra han var ca 4 1/2 mnd, deretter i 1930 tiden fra han var ca 5 mnd. Nå legger vi han stort sett kl 19 og han sover til 07-08 dagen etter, uten mat. Vi har ikke gjort noe for at dette skal skal skje. Kos deg med babyen din når den er våken (tiden går sååååå fort :-)) og med, det er faktisk vanlig vanlig at de har den mest våkne perioden på kvelden i den aldreren. Lykke til :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 vi begynte med faste leggetider ganske tidlig. var kanskje i den alderen. Vi begynte å legge henne i 2130-22 tiden og hun har justert det selv å legge seg tidligere og tidligere. Det vi gjorde var å gå på badet for litt lek og nattstell. Gjerne et bad da ble hun søvnig. Så var det pupp så i seng. Hun sovnet som regel ved puppen da. Vi la en varmeflaske oppi senga hennes før nattstellet slik at det ble godt å varmt i senga. Hun lå også oppå kosepledd eller skinn. Så når vi la henne oppi så var det godt å varmt og hun sov godt. Vi hadde også trøbbel med å få henne til å sovne selv i sengen sin til å begynne med men etter at vi begynte med dette ble det bedre å bedre. La også en koseklut ved ansiktet hennes og da var det gjort. Den er nå erstattet med en kosebamse hun er så glad i .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå