Mamsen&2Gull Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Kunne ikke la være... Jeg hørte på O Holy Night i sta, den er så fiiiiiiin:) Men nå må jeg skjerpe meg og vente til 1.desember:)
håper på fulltreff Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Fy skamme seg! Her har white christmas allerede vært på cd-spilleren.. vanskelig å holde seg gitt...
klumpen og gullet Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ååååå, nå fikk jeg lyst å sette på jule cd'n til Celine Dion....
LiKr Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kommer nok til å synde om ikke så lenge... men skal prøve å vente til midten av nov i alle fall men skal dra på Ikea idag å se om de har fått adventstaker, trenger en ny.... hehe.....
Mamsen&2Gull Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hihi, der sa du det.. Heldigvis vet jeg ikke hvor den cd`n er:)
klumpen og gullet Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har den i skuffen ved siden av meg..... Skal prøve så langt det går å ikke sette den på før første desember!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 å fysj å fysj... da er jeg ikke hakket bedre selv... har allerede begynt på innøving av ave maria og det hev ei rose... fy meg:)
AO3 Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Huff, jeg er nok like ille. Jeg har en jule-CD som jeg hører på hvert år. Christmas party mega mix *hehe* mange gode minner og topp julestemning! Hørte på den forrige fredag... Og nå har jeg masse julestemning allerede!
OhBaby! Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 eg kjøpte alt a julepapir,gavelapper og bånd på ikea i går! :):) og eg har scrappet halvparten av julekortå! *mumser pepperkaker*
Mammaen til Turid Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 puff.. jeg har IKKE handlet en eneste juleting hittil iår.. ikke julemarsipan, og ikke pepperkaker.. 1. søndag i advent da kan en begynne med slike ting.. (vel.. julegaveinnkjøp begynner jeg nok med i november for å få tid og råd til alt...)
Mamsen&2Gull Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2007 Bra at det ikke er bare meg... Jeg har spist julemarsipan (opptil flere ganger også), julebrusen går ned på høykant, er snart ferdig med julegavene (men der er saken grei, har termin 8.des og tar ingen sjanser), pepperkakeboksen er snart tom og jeg har hørt 10 sek av en julesang.. Ugh...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Her går det i julebrus, julemarsipan og we wish you a merry christmas :/
OhBaby! Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 åh elsker julen!!! fikk skikkelig stemning blandt all pyntet på ikea i går!!! har bare såvidt begynt på paketerna,men skal bli ferdig med det føre des!!!
zadine Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Det blir nok litt juleforberedelser og julekos på meg fra midten av nov. Må lage klart noe, legge det klart for mannen, fordi jeg reiser i nordsjøen 27 nov og kommer ikke hjem før 11 des. Så mannen må pynte littegrann mens jeg er ute. Hvis jeg da ikke gjør det for ham dagen før jeg drar ut.......blir litt tidlig da men.....
charlotteb_ Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 fått julestemmning her i huset også såg polarekspressen igår med småen og min kjære. Hadde julebrus på bordet og koste oss. Prøver og få jenten vår til og forstå at det snart er jul og at det er en fin og herlig tid.. så nå skal hun være snill jente, noe hun stort sett er, så julenissen kommer til hun:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå