Gå til innhold

Kvalm og dårlig... jeg blir sprø!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet så langt som 26+5 Og er fortsatt kvalm, kaster opp hver morgen, og føler meg så utrolig ekkel og uggen i kroppen.

Føler seg herlig med hodet oppi do mens magesyre, snørr og tårer er i fritt fall...

Det er så trist at det skal være sånn, for jeg klarer ikke å fokusere så mye positivt lengre. Jeg er bare gørr sliten og har egentlig lyst til å sove hele tiden, for å slippe unne den ekle kvalmen.

Var mye klaging dette her, men jeg måtte bare få det ut. Vet jo at ikke det er noe alvorlig og farlig, og skal være glad for det.

Men nå har jeg vært sånn siden begynelsen av juni, og det virker som en evighet....

I slutten av januar er alt glemt... Da får jeg belønningen :)

Hjalp bare å skrive dette. Få ut litt frustrasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Vil bare si at jeg vet hvordan du har det! Jeg var i kjempeform de første ti-elleve ukene, men så begynte moroa for min del. Har siden kastet opp nesten hver dag, forferdelig mye kvalm og sover i gjennomsnitt tre timer i døgnet. Er for tiden sykmeldt fra jobb da jeg har en jobb hvor hodet må være "på plass" 100% hele tiden...men i slutten av februar er det over for meg - da er det vår tur til å få verdens beste gave:-)

Tenkte bare det ville være trøstende å høre at det er flere i samme situasjon som deg:-) Jeg får selv høre hele tiden at: "du følger jo ikke akkurat boka, skal ikke kvalmen og sånt være over etter de første tre mnd da?!" Arghh:-(

Lykke til videre!!

Skrevet

Glemte helt å si at jeg er 23. uker på vei i dag...

Skrevet

Ja, ikke sant. Det er alltid dem som er såååå friske, og aldri følt seg bedre...

Det er jo bra for dem, det er ikke det jeg mener.... men sukk.... det er noen som sliter med denne kvalmen hele veien... godt å høre at det er flere. Bare å gå på butikken er et mareritt for meg. livredd for å kaste opp der inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...