Gå til innhold

28 kg + med nummer to også?


zebras

Anbefalte innlegg

I går var jeg hos legen og vi er 7 uker på vei. Så spent.. Men, noen som har erfaring med veldig vektøkning under svangerskap? Jeg er normalvektig men la på meg 28 kg under første svangerskap. Til tross for varsomhet med kaloriene, sunn mat og faste måltider. Og turgåing hver eneste dag, inntil dagen før jeg fødte. Nesten urettferdig altså. Nå har jeg klart å kvitte meg med neste alle kiloene igjen, men så var det på´n igjen da:-) Ikke det, verdt det altså. Men hadde jo vært kjekt å slippe 28 + igjen... Kanskje det går bedre med nummer to... lov å håpe. Tar gjerne imot tips og råd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Ja et er bakdeler med alt.. La på meg 28 kg m nr 1 jeg og, og 24 kg i neste svangerskap med tvillingene... har slitt med å få dem av i etterkant...men men... Tror bare at noen ar disponert for å legge mye på seg i svangerskap og andre har kun magen.. urettferdig...men er tross alt ett sunnhetstegn....c",) Drikk mye vann, om man drikke forlite vann, holde kroppen fast i det lille som finns og derav mye veskeansamling i kroppen... også er d bedre å spise kokt mat enn stekt. og lite krydret mat...men husk at du skal nyte tiden å da....c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt trøst... og gode tips:-) Mye vann drikker jeg uansett for jeg tørster konstant. Jeg får igjen satse på mange gåturer og tenke sunt... og håpe kiloene er litt snille med meg. Enig med deg, tiden skal nytes og prisen er uansett ikke stor. Bare en utfordring;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la på meg 26kg med første og hadde ikke antydninger til vann i kroppen...fikk ikke av det ekstra før hun var rundt 8 månder... sukk..

 

Med nr to la jeg på meg 10 kg, og tok av 15 etter fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...