Tubbies Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er i uke 34 nå, og den minste anstrengelse gir meg kynnere *puh*. Synest det er trasig...Av og til gjør de litt vondt også. Har kynnere lett for å utvikle seg til rier?? Bør man ta noen forhåndsregler for at de ikke skal utvikle seg til rier? (Jeg tilhører den vesle kategorien som IKKE gjør alt mulig for at fødselen skal starte før tida....)
line_n & sara Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 har man mye kynnere, er det en liten regel med at du skal ta det mere med ro, mange blir jo sykmeldte av kynnere (hvis de er ofte, da!) jeg har kynnere jevnt og trutt utover dagene, teller ikke, men de er værst når jeg går ut av bilen/går av trikken og lign, de kommer også når jeg sitter stille foran datan, strikker eller bare ser på tv! irriterende! men det er jo et bra tegn, da! livmora gjør seg klar!
storkenerpåvei. Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 hei. jeg har selv vert plaget med mye og sterke kynnere. hvis alt er generelt bra med deg skal de ikke vere så farlige,men noen virkning kan de ha..hold et øye med det og snakk med jm hvis det blir veldig ille. for min del har jeg hatt vonde og reglemessige kynnere som kom fra 3-5 min.en hel dag(i uke 32).men ingen rier, beibien er godt nede i bekkenet og festet (er 2 gangs og i uke 35 nå) jm mener disse har gjort jobben..men man behøver nødvendighvis ikke å føde før tiden fordet. du har jo 3 uker igjen til "sikker tid"så da behøver du jo ikke å bekymre deg så mye. nå har jeg hatt en nesten kynne fri uke med kjempe takk fra homeopat.fotsoneterapi og akupungtur.dette har vert en herlig uke lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har hatt mye og sterke kynnere fra uke 30, men er 4 dager over termin nå, og ingen tegn til fødsel....Tror dette som alt annet er veldig individuelt:-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har hatt masse kynnere fra uke 15-16 tror jeg det var... maaaange ganger om dagen. Helst når jeg stresser litt. Er i uke 29 nå snart, og det er fortsatt. Gruer meg litt til flytting og slik fremover, for da kommer jeg til å stresse enda mer. Menmen, går nok bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå