Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 tenkte jeg skulle lage det idag.. men jeg husker ikke åssen man gjør det... noen som kan hjelpe meg ?
happybirthday Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Smelt rikelig med smør, avhengig av hvor mange dere er på passe varme. Ha i hvetemel, slik at det blir en passe tykk blanding. Spe med melk til grøten får passe konsistens. Svært viktig å ikke ha for sterk varme og veldig viktig å røre ofte og mye med visp, for å få ut alle klumper. Ta bare litt melk i gangen og rør mellom hver gang du har spedd med melk.
guttejente Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Du gjør det samme som når du lager hvit saus, men lager den tykkere og med litt sukker i. Smelt smør, ha i hvetemel til passe tykt, spe i melk og kok opp.Ta i litt sukker for smakens skyld og server med sukker, kanel og kanskje noen risiner oppå Lykke til:))
It's all about me Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det er faktisk utrolig godt med et egg i på slutten også. En liten familiehemlighet, he he.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 tusen takk :) da skal jeg se om jeg får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå