Gå til innhold

Farsdagsgave

Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest janbaby
Skrevet

Noen som skal kjøpe farsdagsgave til samboer her? Isåfall hva skal dere kjøpe? Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal det =) Har termin 2.november... Har kjøpt Football Manager 2008 til pappan, men vet ikke ennå om det blir pappagave eller farsdagsgave =)

Skrevet

hva tid er det farsdag??? Glemmer det hvert år,så må jeg springe ut i siste liten med "alle"de andre med dårlig samvittighet :-) hehehehe

Skrevet

ah ok! takk takk....og selfølgelig skal han få farsdagspakke!!!!!! Han er jo teknisk sett pappa selv om babyen ikke har kommet ut enda!! Er ikke vi mammaer til babyene enda da?? hehe men hva er jo alltid et spm...(Har 2 fra et tidligere forhold bare sånn at dere ikke lurer på skrivemåten min :-))

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten bok med sitater ang det å være pappa som gutten mitt skal få på farsdagen, selv om førstemann ikke kommer før i mars:)

Skrevet

Jeg har bestilt "Verdens beste pappa" Diplom fra Eurofoto som skal være rammet inn..

Skrevet

For tre år siden fikk mannen min sønn nr 2 på farsdagen...den var ikke verst? Etter det har det liksom ikke vært noe å toppe med, så det blir nok slips i år og! :)

Tror nok de fleste blir veldig glad uansett hva de får jeg, det er jo en ekstra gavedag i året!

Skrevet

ÅÅååååå en sønn på dagen!!!!!!....det er nettopp det som er planen min i år (spørst bare hvilke planer nurket har da;-))))! Har nemlig termin den 11.nov! Gikk 6 dager over termin med 1.mann, 3 dager med 2. mann så dersom intervallene holder seg kan det bli full klaff i år..he,he!

"Trompetsolo"

Har ellers brukt å gi farsdagsgave til faren min jeg da, og så har ungene fått plukke ut en liten ting til pappsen sin - noe som faktisk har skapt mye glede og latter:-)) Vi snakker om alt fra rosa truser til Kalle og Molo film ;-))

Skrevet

Samoeren min har bursdag påå farsdagen i år han! pluss at terminen min er 25 nov, så hvem vet..kanskje kommer snuppa på selve dagen! hehe

HAr så langt kjøpt Pondusnoka til ham.. Ellers så er jeg heeelt blank! Skal prøve å ikke bruke så masse penger denne gangen da, siden det blir en ganske hektisk periode med bursdag, fødsel og jul på kort tid.

Skrevet

ifjor fikk han slips med bilde av ungene,

iår lurte jeg på å kjøpe brann jakke til han eller softshell jakke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...