Gå til innhold

Lei start på dagen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp grytidlig idag, og gledet meg til første jordmortime. =) Er i uke 25, og selv om jeg har vært hos lege og til UL, hadde jeg sett frem til en time hos jordmor som hadde god tid, og kunne spørre om masse jeg lurte på.

Hjertelyden gledet jeg meg også til å høre for første gang! Men da jeg kom til helsestasjonen og meldte meg, så sier helsesøster at det var gjort en feil, jeg var ikke i systemet, og hun hadde ingen tid å ta meg imot idag....

Jeg fikk time mandag, og måtte rusle slukøret ut derfra.... Jeg ble så lei meg, at tårene bare begynte å trille...Litt hormonell er man jo, men allikevel. Syns jo det var leit å stavre seg opp grytidlig, taxi frem og tilbake pga bekkenløsning, og så ikke få komme inn engang.... =( Måtte bare lette hjertet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det var en skuffelse altså! Man gleder seg jo litt til de timene:)

Skrevet

Ja, jeg overreagerte nok litt, men jeg hadde gledet meg sånn!

Skrevet

Jeg skjønner at det var leit, det er en skikkelig nedtur dette. Jeg håper det blir desto hyggeligere til mandag da. Jeg må ta ekstra ul og blodprøve jeg, fordi jeg er førti år, det er ikke bare bare, vi må bare stå på alle sammen, lykke til til oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...