Gå til innhold

Vet dere om noen nettsteder med -minneting- ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julaften i år er det 1 år siden lille Mia døde i magen til mammaen sin.

Jeg har tidligere kjøpt en bamse med en tshorte på , der det sto Mia. Men den fikk stå på graven hennes i 2 dager før noen stjelte bamsen (men lot tshorta ligge igjen). Så noen gave til graven hennes blir det ikke igjen.

Nå har det seg sånn at venninda mi er gravid igjen , så jeg tenkte kanskje å finne noe som den nye babyen kan få , til minne om storesøsteren sin??

Noen som vet om noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykke med "Mia" gravert, kanskje?

Men da skulle jeg vært bombe sikker på å ikke tråkke over "grensa". Være sikker på at foreldra synes det er ok med noe sånn. For det blir jo veldig personlig, om du skjønner hva jeg mener..

Og kanskje det er foreldrene sin "oppgave" å fortelle/gi minner om søstra som ikke fikk leve?

Vet ikke..bare tenker høyt;)

Skrevet

kjøp et englebarnsmykke til mammaen og så kan du evt kjøpe et når hun har født og gi i barselgave.

Skrevet

Smykke har hun fra før..

Jeg tenkte på et teppe til babyen , koseklut eller noe..

Vi snakker mye og ofte om Mia.. Så jeg er veldig sikker på at de setter pris på det.

Jeg ødelegger vel ikke muligheten for foreldrene til å fortelle om Mia fordi jeg gir babyen deres et minne om henne?? Eller..

Hva synes dere andre?

Skrevet

Nope, ødelegger ikke og så lenge du vet de setter pris på det så er det jo ikke noe problem;)

Skrevet

Ikke for og være frekk,men hvordan skal et teppe eller en koseklut minne om henne?

Skrevet

Et teppe eller koseklut med navnet til mia brodert på..

Skrevet

Sånn ja,men da tror jeg at jeg hadde kjøpt en ny bamse med en slik t-skjorte med navnet på som hun kunne ha i senga si,slik at den kunne være symbolet på storesøstra hennes...

I fare for og ikke trå over streken ville jeg kanskje kjøpt en med hennes/hans (babyen) også og gitt de sammen...da ser man at de hører sammen og at det er et symbol på 2 søsken,bare en ide for og ikke gå for langt,men nå kjenner du sikkert venninda di godt og vet sikkert hvor "langt" du kan gå.

Skrevet

Ble litt rotete glemte noen ord,altså en bamse,men babyens navn og en med mia.

Skrevet

JA det går jo ann.. men nå kommer ikke babyen før i Mai da.. hehe..

KAnskje jeg bare skulle kjøpt sånn englebarn smykke..

Skrevet

Da viser du iallefall moren at du husker på henne,så kan du gi en jente til henne nå som symboliserer mia og så får hun en jente/gutt som hun kan henge ved siden av når babyen blir født,du kan jo vente og gi begge når hun har født.

Skrevet

jeg lagde en minnekoffert til lillemann til dåpens hans.. kjøpte en umalt barnekoffert på panduro og malte og dekorerte den fint.. inni kofferten har jeg lagt minner om han som han kan ha og se tilbake på når han blir større.. bl.a ting som ble brukt da han var syk og var på sykehuset,bilder,navne båndene fra sykehuset osv... har fått veldig mye skryt av den.. kjemefin og ha stående i et skap til pynt når den ikke er i bruk =)

Skrevet

Kjempefin ide,men denne jenta levde vel aldri,døde i mammas mage så da er det jo ingen gjenstander etter henne,sikkert et fint minne for gutten din når han blir større:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...