Gå til innhold

Lei meg jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nettopp ut at mannen min og jeg har hatt sex 2 ganger de siste 6 mnd.... Det er jo helt forferdelig! Han vil ikke mase fordi jeg alltid er sliten og småkvalm, men nå må jeg ta meg sammen.

Tenk hvordan han har det! Han sier HVER dag at han synes jeg er så fin med mage, at jeg er pen, at jeg er verdens beste osv. Han er like kjærlig og blid som alltid. I senga tar han meg inn i armkroken og stryker meg, han masserer ryggen min når jeg har vondt der...Vi har masse nærhet og kjærlighet i forholdet vårt. Det eneste som mangler er sex, og det er min skyld!

Han må tro jeg ikke tenner på han lenger... HUFF! Stakkars mannen min!

Nå skal det bli andre boller! Jeg må virkelig ta meg sammen her...dette fortjener han ikke!

Huff, jeg bare griner og griner nå...

Jeg har virkelig verdens beste mann dere. Han har vært helt fantastisk disse månedene!

Signerer med anonym jeg, de fleste her inne kjenner sikkert nicket mitt nå...Inkludert mannen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Kjenner meg igjen. Vi har ikke hatt sex på snart 3 mnd. Jeg er så sliten å klar på kveldene. Jeg jobber 100% samt at vi har også ei lita ei på 2,5 år, så noe ettermiddags kos blir det heller ikke tid til. Heldigvis har vi vært igjennom dette før, han vet at det ikke er ham det er noe galt med og at jeg er ganske sliten. Det blir nok bedre skal du se, men jeg klarer ikke å ha sex når jeg er så sliten, føler ikke behov for det heller for tiden. Husk at det er du som bærer på ett barn her, ta hensyn til kroppen din, mannen din skjønner helt sikkert dette. Virker som en kjærlig og trofast mann du har, så dette går nok bra selv om det ikke blir noe sex på ei stund.

Lykke til da : )

Skrevet

Hei! Jeg har det AKKURAT likt som deg. Vi har vel hatt noe mer sex, men det er ekstremt sjeldent siden jeg er er trött, sliten og på et vis har nok med meg selv. Jeg kjenner meg så godt igjen i den dårlige samvittigheten du har og jeg har også sagt både til meg selv og til mannen min at jeg skal skjerpe meg, MEN det er ikke så lett. Sexlysten er ikke på topp fortiden. Vi har pratet en del om dette og jeg merker at mannen min er litt frustrert samtidig som har pröver å väre fortåelsesfull! Ikke lett dette. Men, det virker som dere har et godt samliv uavhengig av sexen. Mitt råd; snakk sammen og ikke föl deg tvungen til å ha sex bare pga dårlig samvittighet. Det er jo bare snakk om ynkelige 9 måneder av et helt liv sammen :-) Lykke til!

Skrevet

Lei deg???

Du skal jo være glad som har en så fin og forståelsesfull mann!!

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver nemlig. Har vært lite sex her i gården også pga av kvalme og tretthet. Vi har snakke masse om det, mannen min og jeg. Han sier at han skjønner godt at jeg ikke har lyst. Han hadde heller ikke hatt lyst om han hadde vært kvalm hele tiden sier han. Dessuten vet han at det blir greit igjen etter svangerskapet.

Vi er sammen om dette og er klar over at det er slik en periode eller store deler av svangerskapet.

Du kan trøste deg selv og mannen din med at sexlysten kommer tilbake igjen etter fødselen en gang :-)

Skrevet

Hei dere, HI her...

Problemet er at jeg alltid har hatt dårlig sexlyst, men nå har er den forvunnet helt. Og jeg har sluttet å tenke på det. Vi har snakket om det og han vet jo at det er fordi jeg er sliten...Vi er bare oss to her i huset, jeg jobber bare 50% for tiden. Jeg har mer enn nok av tid og krefter innimellom..

Jeg skal ta meg sammen nå, og iallefall gjøre det til en gang i måneden om ikke annet, litt oftere er bedre enn ingenting! Så skal jeg VILLE gjøre det de dagene jeg har overskudd:)

Huff, som jeg griner, nå må jeg ta meg sammen altså! Jeg griner vel mest fordi jeg vet jeg er så sinnsykt heldig som har han! Jeg må verdsette han mer.

Hormoner også sikkert:)

Skrevet

Her har d vært 0 aktivitet på 5 mnd :( og sliter med dårlig samvittighet jeg også :( men heldivis har jeg en like forståelsesfull kjæreste som deg. som han sier selv; Ikke stress kjære, vi har et helt liv å ha sex på.

joda, MEN:................ jeg har jo lyst på han, bare ikke sex! klarer ikke å bi litt våt en gang.. vil ikke gjennomføre tvangssamleie heller, da blir det vell enda verre neste gang, for da gruer jeg meg til bli sårigjen eller noe sånt.. nei, vi får nøye oss med litt kos inntil videre. Er 26 uker på vei nå, merker jeg er litt bedre. Jeg kan tenke på sex uten å bli stressa. Tror lysta kommer snart igjen.. Håper iallefall :)

Lykke til dere også! Vi har så snille kjærester! Tenk på det!!! ;)

Skrevet

Dette er helt greit, jenter! Tenk på alt vi går gjennom for at vi sammen skal få barn... Skulle bare mangle om ikke vi måtte ha sex bare for å få mindre dårlig samvittighet for mannen også. Det er alltid greit å ikke ha lyst!

Skrevet

Jeg snakker ikke om å ha sex for å ha mindre dårlig samvittighet. Jeg snakker om å ville ha lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...