Gjest supersnupp Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Eller diskuterer da, men saken er den at han vil ha sverd og/eller pistol å leke med.(han er snart 4 år) Han e helt hekta Leker Kaptein Sabeltann, tyv ,ja gudene vet hva. Jeg er imot dennne type leker( å meg om det; har alltid vært det) Så da lurer jeg bare på hva dere syns om slike leker? og hvorfor?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ser ikke problemet..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Man skal velge sine slag med omhu, og det der er ikke noe jeg har giddet å krangle om. Og får de ikke pistol så leker de at de har en.
Gjest supersnupp Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 ja men hvis han finner seg en pinne i skogen å leker med enten som pistol eller sverd så får han da det, men å ha ett sverd inne som han går å svinger med, det får han ikke, dessuten så har vi en liten baby i huset som jeg ikke har særlig lyst til å bli en del av denne leken(blir litt voldsomt) Dessuten så synes jeg at en på 4 år ikk trenger å stå med en pistol sikte mot meg å si pang.............ufint det.
Stor_smil Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg mener det kommer helt an på "leken" han leker med sverd og pistoler. Jeg hadde ikke tillat vill fekting mot andre folk, og gitt klar beskjed om at dersom han skulle fekte mot noen, så fikk han ikke lov å ha dem lengre. Ellers er jo dette noe som finnes i de fleste hjem en periode, og fasinasjonen hos barna er jo ganske sjarmerende, egentlig Så jeg tror nok jeg hadde gått med på å kjøpe
Gjest supersnupp Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 kan godt kjøpe det den dagen han blir gamlere å forstår spillereglene for det:) Han er 3.5 år og full i trass, derfor så velger jeg kampene mine, vet det blir myyyyyyyyyyyye krangling hvis dette kommer i hus:
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har aldri kjøpt sånne leker selv, men de har fått i gave, og kjøpt for egne penger. Og om leken er voldsom er jo det en annen problemstilling.
Mammaaaaaa Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Liker ikkje sånne leiker i det heile tatt. Eller sverd er greitt nok, men pistol og gevær og sånn liker eg ikkje. Men hadde latt han fått leike med det, men sagt at det er forbudt å sikte på folk som ikkje er med på leiken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå