Gå til innhold

Helga :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i helgene?

Er 29 + 4 , og spankulerer på hva jeg skal gjøre i helgen. Hva gjør dere i helgene? Sett bort fra dere som venter ...og venter... og venter....;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 32 uker, og jeg går på fest fortsatt (uten å drikke slvfølgelig). Jeg går som regel hjem når de andre skal på byn, men jeg synes det er kjempekjekt å være sosial på vorspiel som før og treffe venner som jeg ikke ser så mye i hverdagen. Ellers så lager jeg gode middager som tar laaang tid å forbrede. For eksempel tapas.

Inviter folk på middagsbesøk, og arranger spill-kvelder.

Invester i en elipsemaskin/spinningssykkel og tren. Jeg bruker ofte noen timer på lørdagen på trening og yoga hjemme.

Ellers baker jeg endel, går tur og rydder og sorterer saker og ting i leiligheten.

Leser bøker.

Skrevet

Helgene er kos! Etter lange ukedager (er sykemeldt) er det godt å ha sambo hjemme med kos og god mat. Lørdag skal vi handle, begynne på julegavene og kjøpe litt babystæsj. Ellers blir det bare rolige dager..

Skrevet

Helga her blir nok brukt på å sette sammen splitter ny spisestue,fikk resten av den levert på døra idag. Flatpakker så det holder,men stolene tror jeg kom sammenskrudd,så da er det bare et stort bord og en sjenk som skal til pers! Synes søren ikke vi har gjort annet enn å sette sammen møbler det siste året. Flytta inn i hus i januar,og har jobba hele året med å fylle det opp,he-he!

Tja,hva annet kan man finne på i helga tro...? Blir vel bare turer med vovfsen og litt handling,ellers. Har så lyst på nye sko,kanskje jeg må ta en liten shopperunde!(er dødssliten etter en time i byen,så legger vekt på LITEN runde her!)

Var dissa julegavene da,ser Pelin nevner dem. Huff,får vel starte på dem vi også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...