Gå til innhold

Samleie for å sette igang..se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Antagelig er alle kjerringråd prøvd, inkludert samleie. Når det gjelder samleie for å sette igang en fødsel, så er det viktig med både morgen og kveld, og gjerne minst tre dager på rad. Da er sjansen for at sæden modner mormunnen ganske mye større. "

Dette leser jeg på min side i dag, jeg er nå 42 uker gravid..

Så..jeg og andre med meg som trodde et samleie kunne hjelpe å få ting i gang...tro om igjen..her skal det virrkelig jobbes, ser det ut til, dersom samleie skal ha noe for seg!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nå mista jeg helt motet. Fikk endelig overtalt mannen min til sex i går kveld.Ingen av oss har noe lyst på, så vi krysset fingrene for at det skulle holde med den ene gangen- men det har jo ikke skjedd noe foreløpig.

Ja, her må det virkelig jobbes for å få ut babyen.. Da krysser jeg heller fingrene for fullmånen i morgen:)

Skrevet

..hvem orker dette da, høygravid og tung?

Skrevet

ojojoj. Vi har også presset oss til en gang. Altså morgen OG kveld?nei og nei, er visst bare å vente på at sykehuset skal ordne opp! uff , det føles som det aaldri skal skje noe....

Skrevet

Hmm...dette var nedtur.

Må jo være nyforelsket, i "kanin-alderen", og jaffal ikke gravid for å klare sex inntil 3 ganger om dagen,....

Ikkefor høygravide, vertfall..jaja, så vet jeg det!

Skrevet

Jeg lurer... De sier jo at vitsen med sex for å sette igang fødselen er jo at sæden modner livmorhalsen. Men... de sier jo tidligere i svangerskapet at man skal være forsiktig med å bruke dildo og vibrator inne i skjeden fordi det KAN sette igang fødselen. Går ikke dette an å prøve nå da? Hvis man ikke orker sex mener jeg.

Kanskje dumt men... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...