JonathanTheamamma Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Og nå som det bare er 2 uker igjen til termin... ( Trodde jeg skulle slippe unna denne gangen også jeg, men jeg merker at hunden strekkes, og det gjør vondt.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 oh yes... nå kommer de som perler på snor! fikk noen merker på sidene for noen uker siden, men nå kommer de på magen også, under/forran... termin på lørdag, så får bare smøre, smøre smøre og drikke masse vann!!
JonathanTheamamma Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jepp, drikker og smører om hverandre Litt kjedelig at de kommer når det er så kort tid igjen, men ikke noe å gjøre med det.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Sånn var det med meg sist også.. Da det var 2-3 uker igjen til termin så jeg ut som jeg hadde blitt kjørt over..bare i løpet av natten..he he Enda jeg smørte fra 4 uke morgen og kveld på grunn av at jeg skulle holde dem borte..
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Ligg mest mulig, for da for dere ikke samme presset på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå