yellowhåpefull Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Her har det blitt så stille nå de siste dagene. Hun har noen voldsomme snuoperasjoner etpar ganger om dagen, ellers så virker det som hun tar livet heeelt med ro:-p....( har 1 dag til menstermin og 15 til ul-termin ) Åssen er det hos dere andre fødeklare??
JonathanTheamamma Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ganske stille her inne også. Når hun først setter i gang så merker jeg det veldig godt, men hun er generelt mer stille nå enn for 2-3 uker siden.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 litt opp og ned her også. noen rolige dager, andre veldig aktive. merker det begynner å bli trangt der ja! (2 dager til ul-termin, 11dager siden mens-termin)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Masse masse masse liv...jeg er 5 dager over termin....!
Skurvelurven Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Her er det veldig opp og ned. Veldig aktiv den ene dagen og så kan det være ganske så rolig den neste. Feks var hun ganske rolig i går, mens det har vært helt texas i natt. Snart er hun ute:)
likkjepetra Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Har 9 dager til termin og siste dagene har vært roligere enn før. Kjenner bevegelser hver dag, men mer sånne rolige "legge meg litt bedre tilrette" bevegelser.
gingerangel Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 hei, jeg er helt fersk på 3.trimester (uke 30) så jeg er jo ikke helt fødeklar ennå da...men jeg synes nå bevegelsene har avtatt ganske mye derinne siden forrige uke , fra hoppeslott til en som snur seg en eller to ganger om dagen. Har vært litt bekymret, men har ikke tatt kontakt med lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå