Gå til innhold

Yes! ca 2 uker over ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endlig et svakt blått kryss på CB vanlig! Har gått å ventet på tanta siden10.10 og bare fått negative tester, så håpet for dere ettter ikm er ikke ute på lang overtid:) Må ut å handle tester for jeg skjønner det ikke enda:)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå gratulerer sååå mye!!!!:D Kjøp deg en CB digital, så kommer det til å lyse "gravid" mot deg;) Lykke til med svangerskapet, og kos deg masse med den voksende magen!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

send over babystøv:)

Skrevet

Ah...GRATIIS!!!!

Lurte på om jeg skulle teste idag jeg også, men det er ikke så spennende lengre når alle testene alltid blir negative

Skrevet

Takk, takk:) Fikk negativ test på søndag og utallige tester siden ikm 10.10, så plutselig var den posetivet vil den bli for dere også! Ga litt opp håpet siden det var så mange som testet posetivt tidlig, men noen av oss tester posetivt sent :) Lykke til alle sammen, men blir en stund til inne på bli gravid for dette må gå opp for meg først:))

Skrevet

gratulere så mye:) kos dg masse fremover:)

Skrevet

det var på tide ja:)

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Hei hei=)

Så spennende å lese innlegget ditt.. GRATULERER SÅ MYE=) Herlig at det klaffet=)

Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Vi går å venter på mensen nå, slik at jeg kan komme inn i 1.pp. Skulle hatt mensen 17.10, men har enda ikke sett noe til den. har menssmerter, men ingen mens. Mener å huske at vi ikke hadde sex rundt eggløsning, 3.10, men samboeren min mener vi hadde en " hopp av i svingen"- greie 1.10. Vet ikke hva jeg skal tro, jeg. Lengden på syklusene mine varierer mye, så har ikke vært den som har regelmessig mens. * ønsker meg mensen*, selv om det hadde vært litt morsomt om jeg var gravid, før vi egentlig skulle prøve -hihi- =)

Tok en test for 4 dager siden, den var negativ. Slo meg da til ro med dette, og har fortsatt å vente på mensen. Men, de siste dagene har jeg begynt å stresse litt. Iallefall.. vet at HCG ikke alltid vises mye i begynnelsen, men.. Ser ikke for meg at jeg er gravid.. hehe.. får se når TR kommer.. på tiiide=)

Masse lykke til med spira deres=)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!Fantastisk å se at det går an:-) Er selv 1 uke over IKM i dag med negative tester:-)Dette hjalp på humøret mitt altså, håpet er ikke ute før TR kommer:-)

Skrevet

gjalp på mitt humør også. hadde ikm på forje mandag, men bare negative tester!!! føler meg gravid!!!:) håååper jeg følger etter deg inn på 1.trimester. Gratulerer så mye:):):)

Skrevet

Oj så koselig. Gratulerer så mye og lykke til :)

Skrevet

wohooo!!!

gratulerer så mye:o)

Skrevet

Takk for mange gratulasjoner:) Ønsker dere alle en posetiv test før det nye året kommer:)) Er ca 6+2 nå så det blir noen spennende uker fra mot de magiske 12 :) Velger å tro at alt går bra for har ikke hatt noen sa/ma før og dette er andre mann:))

Skrevet

Tok enda en test i dag for kunne ikke tro det var sant, et enda klarere blått kryss:)

Skrevet

GARTULERER! Jeg tok også to tester idag, en neg og en svaaakt pos, men tør ikke tro noe ennå, før jeg tar en ny...

Skrevet

SÅ GODT Å HØRE!!!! Jeg er 3 dager over ikm nå og tester negativt, ingen tegn til tanta. Håper så inderlig at dette kan være tilfelle hos meg også...! Gratulerer altså!!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...