samson66 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Vet ikke om jeg kan skrive dette da men prøver. Jeg er en skilt mann på 41 år.Har 2 barn,8 og 10 år. Når kona var gravid hadde vi sex hver dag.Det var bare digg da.Hadde noen menn og par som kom og besøkte oss og hadde sex og.Kona kunne ikke få nok. Jeg vil gjerne treffe et par eller en singel jente/dame som er gravid og leke litt...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Dust! Er man gravid, så holder man seg til typen sin! Hvorfor skal en unge i magen ha treffe din kukk!! Idiot!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Han er vel ikke dust eller idiot for å skrive dette!!! Ærlig talt. Kan ikke være så trangsynt. Og det er garantert noen single, gravide damer der ute som godt kunne tenke seg litt kos. Ikke bare, bare å være gravid og kåt og uten partner. Lykke til!
samson66 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Takk for det.Har fått 10 svar her inne allerde.Jeg er jo åpen for date med single og da som jeg skal nå med 3 som jeg har skrevet brev til meg her inne.Håper seff at det kan bli noe fast og få seg en kjæreste etterhvert med en av de.Utrykte meg kanskje litt feil.Er ikke ute etter kunn sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå