Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Høres godt ut =o) Vi hadde indrefilèt med inbakt ris,potet,gullerøtter og løk.Alt ble lagt i en stor ildfast form,og lagd samtidlig inni ovnen. Lite søl,lite oppvask ;o)
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Å nam, det hørtes godt ut! Men nå er jeg så stappa at jeg ikke hadde klart et riskorn :-p
Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det hadde vært godt om det ikke var for den innbakte risen...og krydderet utenpå. Trro det var rosemary eller timian utenpå,og det ødela iallefall smaken for meg.. Skal gi deg et gullkorn før jeg legger meg,tenkte jeg: You know children are growing up when they start asking questions that have answers. hehe Jeg skal være flink i kveld, og sove tidlig. Tenkte ta sovetablett,for jeg begynner bli litt rastløs av ikke å få søvn nok. Mamma ligger sikkert på sykehuset over natta,etterosm jeg ikke har hørt noe mer. De tror kanskje det er en blødning etter at de gikk inn i blodåren med kateter (heter det,tror jeg...) Hun står i hjertekø,og de sa det kan ta 6 uker,men det kan også ta bare noen få dager. Jeg håper de opererer så snart som mulig. Alle blodårene må skiftes ut rundt hjertet, så jeg er redd for mora mi nå. Tenk,de fant ut hun har hatt hjerteinfarkt uten at hun har visst det!!
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Oi, det høres alvorlig ut. Men vet du hva, det er sikkert en operert og frisk og fin mamma som venter på deg i desember :-) Det gjør henne nok godt å vite at jenta hennes kommer hjem til jul! Jeg skal krysse alt av fingre og tær for henne. Sov godt, vi prates.
Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Vi fikk vite om det på mandagen,så det er veldig "nytt" enda... Sitter oppe litt til, for nå oppdaget jeg at gubben har glemt husnøklene hjemme... =o/ Jeg vil ikke legge meg med døra ulåst... Tok to benadryl. De virker ok på sovinga,men tar litt tid før de virker. Æsj,at han skulle glemme nøklene! Sist kom han ikke hjem før midnatta.Gidder ikke sitte oppe så lenge...
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Han har ikke etelefon med seg da? Da du kan legge nøklene på et hemmelig sted? Ellers kan jeg passe på at det ikke kommer inn noen hos deg jeg :-)
Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har jo hundene, men Reb er døv blitt,og ser dårlig gjør han også...ellers hadde jeg følt meg trygg. Elghunden vet jeg ikke hvordan er om noen sneik seg inn her. Hun er jo så snill bestandig. Nei,han tok ikke med mobilen nå.Hm, tror jeg skal ta mobilen med meg i senga :-p Vet ikke hvor jeg kan legge nøkler til huset sånn at han finner dem. Når mine norske barn glemte nøkkelen,pleide jeg skrive lapp på norsk som jeg hang på døra. Ingen som skjønte bæra når det sto "NØKKELEN LIGGER UNDER STEINEN VED TRAPPA" hehe
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2007 Hehehehe... Da har han jo noe å lure på da :-p Men hva ville en mann tenkt da? "Jo, den er sikkert under ei gravstøtte i hagen"
Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg synes i tilfelle en uærlig person har guts om han går igjennom kirkegården på plena,og deretter gjennom alle skjellettene på trappa... Føler meg ikke høy i hatten om jeg legger meg nå. Hører jo såmye.Men med elghunden liggende i gangen,Reb på rommet sammen med meg og minsten,så er vi sikkert trygge... ...tror du ikke???
Northernlights Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Ringte akutten,jeg.De sa han blir utskrevet om få minutter,så da legger jeg meg! natta =o)
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. oktober 2007 Rasjonellt sett - ja. Men jeg er husredd, saa meg kan du ikke hoere paa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå