Mamsen86 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hadde deres barn veldig løs avføring da dem fikk tennene sine? Datteren min er et år, og så har hun fire søte små tenner. Jeg får ikke lov til å kjenne i gommen hennes om det er noen på vei nå.. Men hun har sinnssykt løs avføring! Og jeg finner liksom ikke noen annen forklaring på det - enn tennene.. ?! Først tenkte jeg at det kunne være omgangssyken, da jeg og resten av slekta har hatt det frem og tilbake her nå i to uker. Men hun har jo hatt løs avføring en stund nå, og omgangssyken varer jo ikke så lenge. Grunnen til at jeg spør, og kall meg gjerne litt hysterisk nå (hehe) er at jeg fikk en sånn "barn og sykdommer" - bok av venninnen min da datteren min fylte ett år, og der står det at barn IKKE får diare når de får tenner. Det er ikke sånn at jeg skifter ørten hundre og nittifire bleier i døgnet, men de to-tre gangene jeg skifter så er det enten nesten bare vann eller så er det mye sånn middels løs, på en måte.. Jeg snakket med helsestasjonen, og de tenkte på dehydrering. Men hun drikker godt, og hun tisser mye. Uff, ble kanskje litt detaljert.. I og med at spørsmålet mitt egentlig kun er; Har/hadde deres barn løs avføring når tenna kom? På forhånd, tusen takk!
happybirthday Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg husker veldig godt at mine to første hadde en helt spesiell bæsj ved tannfrembrudd, "syrebæsj" pleide jeg å kalle det, fordi den etset med en gang på huden. Det er de eneste gangene mine har vært sår på stumpen. Hjalp ikke uansett hvor rask jeg var til å skifte bleien når de fikk slik type bæsj - helt merkelig - for det ytterste hudlaget nærmet etset bort liksom og dannet sår.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 snuppa her får alltid litt løsere avføring og den er mørke grønn på en måte... hun holder på med å få sin 5 tann nå, og merker det på humøret hennes oxo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå