Huldretuss Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Og det blir så alt for enkelt å si at "da må du bare passe bedre på da, du kan takke deg sjæl :-=" Jeg har blitt gravid med p-piller, kobber spiral, hoppe av i svingen og gudene vet.. Og hvis man har lyst til å leve et ganske hyggelig, og til tider et "det å bare være kåt liv", så glipper det av og til. Det er uansett ikke mulig å alltid bruke kondom hele tiden under samleie med sin kjæreste - det er u-sexy det! Så det er et problem å bli gravid hele tide, uansett om man også prøver å unngå det! Støtter deg i en annen tråd. Vet hvordan det kan være!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor er det ikke mulig å bruke kondom? Jeg har også to barn på prevansjon. (tok p-piller til samme tid hver dag, funket tydeligvis ikke på meg). Vi er forsiktige, men har det hyggelig for det vi, uten å bli gravide.. Dummeste jeg har hørt i dag..
mayaya Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det er mulig det altså. Bare sånn til opplysning.
Dailis Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Det er faktisk fullt mulig. Jeg blir og gravid av "ingenting" så det gjelder å være ytterst forsiktig. Og da er det mulig;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, ikkesant.. Men så klart, for guds skyld.. det er jo myye enklere å ta abort enn å bruke kondom. ?!??
NyBaby2007 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 helt enig!!! Sikkert en kjip situasjon for hun andre. Hadde aldrig kunne brukt kondom bestandig ihvertfall. Da er det mer opp til legene å finne et prev.middel som passer henne. Hva har det egentlig med saken å gjøre at andre her inne ikke kan bli gravide. Det er vel ikke akkurat hennes skyld. Hun har det motsatte problemet, sikkert ikke lett det heller. Hun kan jo ikke beholde hvert eneste barn heller da. Kan jo bli mange tilslutt. I andre situasjoner mener dere det er galskap å få så mange barn, stakkars di andre barna osv. Men dere kjefter jo like mye på di som velger å ta abort. Det er en grunn til at abort finnes. Og mener dere virkelig at hun bør avstå helt fra sex?? Tror neppe dere andre hadde gjort det heller. Og ethvert forhold trenger jo sex. Selv om hun ikke er i et forhold nå så kan det jo hende det skjer engang. Da blir det for dumt å ikke kunne ha sex VETT!!!!
Carnivale Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Det er ikke snakk om å avstå fra sex, det er snakk om å bruke prevensjon, og bruke den RIKTIG. Dvs å huske å ta p-pillene, bruke kondom i tillegg, etc.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er vel hovedproblemet i den andre tråden at hun faktisk skriver at hun glipper og glemmer og ta pilla av og til. Når du blir lett gravid er vel det minste du kan gjøre å ta pillene når du skal dersom det er det prevansjonsmiddelet du har valgt, og så bruke kondom dersom du glemmer pillen. Det var vel ingen som insinuerte at alle som blir lett gravide bør bruke kondom hele tiden, men at det er uansvarlig å ikke bruke kondom resten av perioden dersom du har glemt ai pille eller to må da vel være lov og si når noen blir gravide i hytt og gevær.
It's all about me Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Siterer deg HI: "Det er uansett ikke mulig å alltid bruke kondom hele tiden under samleie med sin kjæreste - det er u-sexy det" Tror det må være noe av det teiteste jeg har lest her noen sinne. Selvfølgelig er det mulig å bruke kondom hver eneste gang man har sex hvis men blir lett gravid på andre prevansjonsmiddler. Det er da bare å rive opp pakningen og ta den på... Jeg er ikke abortmotstandre, men å tenke "jeg blir lett gravid, gidder ikke bruke kondom fordet, sånnn er det bare" er rett og slett vanvittig lite ansvarsfult. Er det mulig. Ja det er et problem å bli for lett gravid, men hallo for en innstiling til det da. Og når det gjelder innlegget som brakte det på bane. Hun skrev jo at hun til og med glamte pillen innimellom, hvor stokk dum går det an å bli? Lett gravid, glemmer pillen og alikvel har sex uten ekstra beskyttelse. Sorry men jeg synes dere som vet dere blir lett gravide og alikevel ikke bruker kondom er uansvarlige og helt tette. Dette finnes større problem i livet ennn å bruke kondom. Det er da ikke noe mindre sex å ta abort gang på gang.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg må si jeg reagerer at HI her sier at hun tom blir gravid ved å hoppe av i svingen? Hæ!!!? DEt er jo sånn cirka det minst sikre utenom ingen prevensjon det. Og det folk sier er vel at om dere vet at dere blir fryktelig lett gravide så MÅ dere ta ekstra ansvar før dere blir det igjen (og igjen og igjen). Om dere ikke vil bruke kondom fordi det er så usexy så syns jeg ikke dere burde ha sex i utgangspunktet. Det blir bare for dumt.
Lavendel*06*10* Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 Det er ikke alltid like gøy å ta på en kondom nei.. Skjønner den.. Men det har hvertfall vært vårt MINSTE problem.. Jeg er ganske sikker på at jeg også blir "lett" gravid. Men bare det å sitte der å VITE at nå blir jeg sikkert gravid.. Men ikke gjøre den lille tingen for å slippe å ta abort.. Toppen av egoisme og latskap spør du meg .. !
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 Er du ferdig med å få de barna du kunne tenke deg, så kan du jo kanskje sterilisere deg... eller la gubben gjøre det... Skjønner det du sier om kondom... legger en demping på stemninga, ja. Men samtidig så er det jo en av de prevansjonsmidlene som er sikrest. Og har du lett for å bli gravid så er jo det noe du må ta i betrakning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå