vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 pga den tråden jeg startet her inne er det blitt laget ufattelig mye styr og div mindre pene ting er blitt sagt om meg... trodde ikke personangrep var lov, men der tok jeg visst feil.. jeg er bare en falsk person som ikke ønsker noen noe godt her i livet ifølge de på 1 tri... jeg skjønner virkelig ikke hva jeg har gjort galt men det er enkelte som bare må slenge dritt.. derfor velger jeg å trekke meg tilbake og ønsker dere lykke til videre... har andre ting å bruke energien på enn dette.... har aldri vært borti verre... men takk til dere som har vært snille mot meg hele veien
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Huff så trist at du må trekke deg bort fra bim pga slemme folk på 1 tri. Må si at 1 tri er blitt et beryktet sted på bim. Mange som er blitt dårlig behandlet der inne, og skjønner ikke at det ikke blir tatt tak i av administrator og sånn... Her inne på Bli Gravid er det ingen som synes du er falsk eller ønsker andre vondt, så det skal du ikke tenke at du er! Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet! Kos deg med magen, og den lille til sommeren!! Og sleng litt babystøv til meg og min første pergo kur før du forsvinner... hehe.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke trekk deg tilbake. Den anonyme der inne/eller de, har vert der leeeeeeeeeeeeeeenge. Det går ikk ean å putte ett eneste spørsmål der inne. De fryser folk ut. Prøv å ikke bry deg, de aller fleste er normale. Ikke svar på negative anonyme innlegg. Lykke til. Håper du får ett flott svangerskap:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Uff da Vicky! Ikke la de anonyme få gleden av å fryse deg ut fra bim!!! Det er mange som vil ha deg her inne fortsatt.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Heisann! Er selv inne på 1 trimsemester, og er skremt over måten folk behandler hverandre på.... Håper du fortsetter å bli hos oss, og bare hev deg over de "slemme anonyme" klem*
Mariellem Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Skrev til deg inne på de 2 andre trådene på 1. trimester i dag tidlig, men ser ut som de trådene er blitt slettet så jeg vet ikke om du rakk å lese det jeg skrev. Ville i hvert fall si til deg at jeg synes ikke du skal gi opp. Har ikke helt fått med meg hva du har sagt annet enn at det er hyggeligere å være her enn på 1. trimester. Og det er jo faktisk ganske mange som synes det. De fleste som kommer over til 2 trimester, puster lettet ut fordi nå slipper de snakket om sa/ma og all den uhyggelige snakken til alle de anonyme der inne. Men uansett så fortjener ingen en behandling som du har fått. Lurer virkelig på hvor gamle de er der. Men det jeg skulle si (klarer ikke slutte å skravle, blir så provosert vet du ) er at du kan jo holde deg til de andre debattene, som skravlesiden, terminklubben din, og evt 2 trimester. For det er veldig synd hvis du skal slutte å være her på barn i magen pga de. For de fleste her inne er veldig hyggelige og det er greit å kunne ha et sted man kan få svar på ting. (hvis du går inn på 2. trimester er stemningen en helt annen) Dessuten ser du at de fleste som er mot deg er anonyme - de er feige og de vet selv at det er helt tullete det de gjør- og velger selv å være anonyme for de vet at ellers så er de som blir hengt ut.. Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet, håper du ikke slutter å være her.
mamman til karen elisabet. Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Kjære deg Vickyl Du må fortsette på bim ikke la de anonyme fryse deg ut,snart er de første 12 ukene over og du går inn i 2.trim og der vil jeg si alt er mye bedre. Men vet hvordan du har det var litt sånn for meg også følte meg ikke velkommen. Men kjære deg du har lov til å mene og synnes hva du vil og de som bruker den anonym knapen for å slenge dritt er ikke mye voksne. Stå på med nye innlegg og lykke til videre med den lille i magen!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 skrev også et innleg til deg der inne. må si jeg gleder meg med deg å dn lille du har i magen. men synes at du har blitt urettfærdig behandlet. di har ikke en gang mot til å signere med nick. d vil si at di ikke kan stå for d di har skrevet. synd om du forlater oss nå
2prinsesserogbim Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 nei du må ikke trekke deg tilbake... bedre om du hjelper til for å få anonym knappen vekk på 1 tri også.. syns ikke det burde vert anonym knapp i det hele... vi er jo i samme situasjon på de forskjellige forumene... jeg ønsker vertfall anonym knappen vekk så får vi se hvor mange som tør stå for ting etterpå.. mange vil nok forsvinne...
Rafi Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Har opplevd akkurat det samme selv. Skrev et innlegg på 1.tri og fikk bare slengt dritt tilbake fra en anonym selvfølgelig. Jeg konfronterte vedkommende, og til slutt ga den sure anonyme opp. Ikke gi deg, da betyr det bare at de tror de kan fortsette på den måten. Skulle ønske noen moderatorer kunne gitt dem en advarsel eller sperret dem ute fra forumet. De fortjener ikke å være her om de bare er ute etter bråk. Jeg er så absolutt på din side
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 du kunne ikke tenke deg at det kanskje er du som overreagerer? husker sist jeg prøvde å gi deg et råd,da fikk jeg høre det,for å si det sånn. har ikke turt å svare på noen av innleggene dine jeg,tilfelle du skulle tolke det på en annen måte enn det jeg mente... kos deg med spiren!heldiggrisen...;-)
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Nå har ikke jeg fått med meg noe av dette, men synes ikke du skal trekke deg tilbake. Du blir "taperen" og den/de som har oppført seg stygt "vinner". Ta heller tilbake med samme mynt, ev. meld fra til moderator. De kan lett finne ut hvem den anonyme er og sende han/henne en advarsel. Tipper i bunn og grunn at det ikke er seriøse og gravide damer som har hetset deg, men rett og slett noen som har det "gøy". Masse lykke til med spiren din, og håper du heller venter til du kan kose deg inne på 2. tri. Dropp 1. tri..... Klem
Mrs. icsi og småen Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg "hengt" her inne i over ett år, og det har lenge vært snakk om de slemme svarene på 1.trim. Har hørt mange som heller velger å være på bli gravid! Skal være lov å skrive det en mener. Er man veldig uenig får man vel svare, eller la være alt etter som. Merker allerede at jeg er mer hormonell, og vil nok ikke tåle allverden av de biske svarene på 1.trim! Lykke til med svangerskapet!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 25. oktober 2007 #14 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har også vært inne på 1.tri og snusa litt fordi om jeg ikke har noe der å gjøre. Det virker på meg som om alle der er mer eller mindre kjempenervøse og må la det gå ut over alle andre. Kanskje på tide at anonym nicket fjernes der også, slik at folk må stå for det de skriver. Bare fortsett å vær der du, og hev deg over alle sure og tverre folk. Lykke til med svangerskapet forresten:-D
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. oktober 2007 #15 Skrevet 25. oktober 2007 Forstår deg såååå godt!!! Jeg HATA så og si 1 tri forrige gang jeg var gravid, var jo bare hysteri og skrekk der inne!!!! Så jeg valgte til slutt å bare ikke være i 1 tri, men ventet heller til jeg kom til 2. tri, så var jeg heller inne der og der var d kjempekoselig, også i 3. tri!!! ))) Så du må komme tilbake i 2. tri da!!!! Ok???? Lykke til med spiren!!!! )))
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #16 Skrevet 25. oktober 2007 NÆÆÆI det er jo så artig å lese innleggene dine. Men hva har egenlig skjedd?????
evius fikk junigutt Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 Hei vicky1984. Jeg meldte meg inn på Bim, for jeg tenkte det ville være hyggelig å møte andre i samme situasjon, og det var kjempehyggelig å være ppå bli gravid sine sider. Etter at jeg ble gravid, har jeg vært noen ganger inne på 1.tri før jeg bestemte meg for å slutte med det. Har valgt å være inne på http://www.snartmamma.com/ i stedet jeg, folk er seriøse og det er en hyggelig stemning der inne. Det er en juniklubb der inne som du sikkert vil passe veldig godt inn i. Der er jeg med. Ser at du har termin 26,juni `08. Har termin 14.juni selv. Håper å se deg der! Masse klemmer
Jelly Belly Skrevet 27. oktober 2007 #18 Skrevet 27. oktober 2007 Barn i Magen har mye og lære fra andre forum! Blandt annet skulle de ikke tilatt og reistrere seg med hotmail, yahoo og andre "anonyme" mailadresser! (Du kan reistrere adressen om du sender mail og forklarer at du bare har denne adressen..) Da er det ikke like lett og registrere deg med 4 forskjellige identiteter her inne. De skulle hatt aktive moderatorer på hvert forum, og de skulle hatt lavere terskel for utestengelse. Barn i Magen er beryktet på andre forum for en mobbekultur uten like. Og det mest oppsiktsvekkende er moderatorer som ikke bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå