Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 i dag er lillemor er 5 mnd. alt.. Det har gått så innmari fort.. Utrolig heldige vi har vært med den ungen altså :-) Verdens vakreste lille pike :-) (Og snart er gutten 3 !! år, guri land.. tiden flyr og jeg skjønner ikke hvor det blir av den).
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 gratulerer med 5mnds dag:) mi er rukket å bli 6mnd allerede!! tiden går så sykt fort ja, klarer såvidt følge med. hehe..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 skjønner hva du mener! minstemann blir snart 9mnd, og elste blir 4 i mars, føler at de vokser ut av redet alt for fort! er da ikke så lenge siden jeg var barnløs, og kunne gjøre hva jeg ville om kveldene. har satt himmel og jord i bevegelse bare for å dra til en kollega å ta et glass vin og se sesong premiere på prison break i morgen!!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 å, hvilken dato? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå