A og G Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg har blitt gravid sånn helt plutselig (ikke planlagt), og hadde i utgangspunktet frisør time på fredag med farging. Men man kan vel ikke farge håret når man er gravid eller??? Har hørt at det finnes noen typer farger man kan bruke, noen som vet hvilke det er?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Skal ikke være farlig å farge håret mens man er gravid. Jeg selv gjorde det begge gangene og kjenner flere som har gjort det.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er frisør, og tok dette nøye opp med leger osv. da jeg selv var gravid, siden jeg gjør dette ofte, og står med lukten daglig.. Det er ikke noe problem å farge håret! Eneste er ikke å gjøre det selv, da hjemmefargen er mye sterkere, og ikke noe særlig å stå å puste i.. Men hos frisøren er det null problem!! Lykke til!
A og G Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for svar. har nemlig hørt at det kunne være skadelig og at stoffene fra fargingen skulle gå i huden osv.. Men fint det, for hadde store planer om å bytte hårfarge på fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå