Gå til innhold

Noen her som har prøvd


Anbefalte innlegg

Skrevet

P-sprøyte og kan dele litt erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det like før jeg ble gravid. Har relativt grei erfaring med det, jeg fikk litt småblødninger til å begynne med og så fikk jeg ikke mensen på over 10mnd. selv om bare tok sprøyten en gang. Men jeg ville nok ikke brukt det igjen, uten at jeg har bedre grunn enn at jeg vil unngå så sterke hormoner.

Skrevet

Jeg har hatt veldig dårlig erfaring med p sprøyte.

Jeg gikk opp 10 kg på to mnd ,fikk masse kviser og hadde mensen et halvt år sammenhengende.Veldig slitsomt.

Skrevet

JEg har reagert på en del p-pille merker, så jeg hadde aldri i verden tatt en slik sprøyte.

Med sprøyten har man ingen angreknapp om den ikke passer en,....

Er man uheldig, så har man blødninger hver dag i flere måneder som min venninne fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...