Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 P-sprøyte og kan dele litt erfaringer??
ScaryMama Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg brukte det like før jeg ble gravid. Har relativt grei erfaring med det, jeg fikk litt småblødninger til å begynne med og så fikk jeg ikke mensen på over 10mnd. selv om bare tok sprøyten en gang. Men jeg ville nok ikke brukt det igjen, uten at jeg har bedre grunn enn at jeg vil unngå så sterke hormoner.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har hatt veldig dårlig erfaring med p sprøyte. Jeg gikk opp 10 kg på to mnd ,fikk masse kviser og hadde mensen et halvt år sammenhengende.Veldig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 JEg har reagert på en del p-pille merker, så jeg hadde aldri i verden tatt en slik sprøyte. Med sprøyten har man ingen angreknapp om den ikke passer en,.... Er man uheldig, så har man blødninger hver dag i flere måneder som min venninne fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå